לפחות שני כטב"מים שחדרו מלבנון בשעות הצהריים היום (שבת) נפלו באזור כפר בלום, לא דווח על נפגעים בגוף. שריפה פרצה במקום, כיתת הכוננות של הקיבוץ כיבתה את הדליקה ומבצעת סריקות. קודם לכן, נשמעו אזעקות גם מרגליות ובמשגב עם.

ששי אנג׳ל, תושב קיבוץ כפר בלום, שהיה בזירת נפילת הכטב״ם יחד עם החיילים אמר ל-״מעריב״: ״חזרתי לקיבוץ כפר בלום מקרית שמונה ובצומת ראיתי שני חיילים שעמדו ליד רסיסי הכטב״ם הראשון שנפל על הכביש. אני עצרתי עם האוטו לידם - והם אמרו לי שנפל לידם כטב״ם. תוך כדי שאנחנו מסתכלים על הרסיסים, שמענו זמזום מעלינו, ראינו כטב״ם שהתחיל לצלול לעברינו ולמזלנו פעלנו וברחנו מהר. הכטב״ם התרסק 20 מטרים מאיתנו - ורסיסים פגעו ברכב שלי. ככל הנראה פעילי חיזבאללה ניסו לפגוע בחיילים באופן מכוון כי ידעו שיגיעו לזירה. בהמשך גם פרצה שריפה במקום - והגיעו כיתת הכוננות של הקיבוץ וכיבוי אש. 

נפילת כטב''ם בצפון (צילום: ללא)
נפילת כטב''ם בצפון (צילום: ללא)

יש לציין שלא נשמעה אזעקה לפני שהכטב״ם שוגר - כך שלא הייתה לנו אפילו הזדמנות להתגונן. המחסור בהתרעה הוא באמת בעייתי, ואם חיזבאללה מרשה לעצמו לעשות דברים כאלה - נראה שאין גם הרתעה. יש פה איומים כבדים על התושבים. הממשלה החליטה לא לפנות אותנו, ואנו מקווים שמקבלי ההחלטות יחליטו לעשות שינוי״.