מלחמת חרבות ברזל: פרטים נוספים על חיסולו של מפקד גיס לבנון וסוריה במשמרות המהפכה מחמד רזא זאהדי שמיוחס לישראל. על פי דיווחו של דורון קדוש, ⁠התקיפה לא בוצעה במבנה השגרירות האיראנית, אלא במבנה סמוך לשגרירות ששימש כמפקדה צבאית של משמרות המהפכה. כלומר מי שפגע באותו מבנה, החזיק כנראה במודיעין מדויק על פעילות צבאית שהתנהלה במקום.

הלחץ על בן גביר: הדרישה החריגה של חמאס למשא ומתן לשחרור חטופים | פרסום ראשון
המוח של איראן בלבנון: הבכיר שחוסל בדמשק היה בקשר יומיומי עם נסראללה

כל ההרוגים בתקיפה הם אנשי צבא איראנים, שביצעו פעילות צבאית במקום במשך פרק זמן ממושך. לא נפגעו דיפלומטים איראנים בתקיפה. ⁠⁠מהדווי, הבכיר שחוסל, היה אחראי על כל הכוונת הטרור האיראנית בשטח ישראל מכל הזירות - גם לבנון, גם סוריה וגם מהזירה הפלסטינית.

הוא למעשה היה הגורם הבכיר ביותר בכוח קודס שפיקד על כל האופרציה של פגיעה בישראל באמצעות שלוחים מסירות שונות. עיקר עיסוקו היה טרור על שטחי ישראל עצמה, בעוד מפקד כוח קודס קאאני עוסק בטרור איראני בהסתכלות כלל עולמית.

פיצוץ בדמשק. קרדיט: רשתות ערביות (צילום :רשתות ערביות)

⁠⁠מהדווי היה גם ראש אמ״ץ, גם מפקד כוחות היבשה וגם מפקד כוחות האוויר במשמרות המהפכה. הוא מוקד ידע משמעותי עם ותק רב וניסיון, ומכאן גם חשיבות חיסולו. ⁠⁠ניתן להעריך כי החיסול בוצע ללא קשר לתקיפת הכטב״ם הלילה באילת, אלא כמסר ישיר לאיראן על כלל פעולותיה מאז 7.10.

שגריר איראן בסוריה: "מטוסי F-35 שיגרו 6 טילים לעבר הקונסוליה האיראנית בדמשק. מספרם המדויק ושמותיהם של ההרוגים יפורסמו לאחר השלמת פינוי ההריסות".