מעל ל-3,000 מילואימניקים ומילואימניקיות גדשו אמש (ב') את האנגר 11 בתל אביב באירוע שיא בו הושקה קהילת המילואימניקים הגדולה בישראל מבית תנועת "נפגשים". קהילת המילואימניקים בנתה תוכניות לתמיכה מגוונת במשרתי המילואים במגוון תחומים וביניהם:  סיוע לעצמאים, סיוע למחפשי עבודה, ליווי נפשי ומשפחתי, קשר עם משפחות מהתפוצות ללוחמי המילואים בארץ ועוד.

קהילת המילואימניקים מבית תנועת "נפגשים" מאגדת תחתיה את כלל הגופים האזרחיים הגדולים ביותר בארץ, ומובלת ע"י פורום לב ישראל המחבר מנהיגות ומנהיגים מהמגזר העסקי והחברתי, הפועלים  במטרה לעשות טוב ולחזק את האחדות בישראל. בין התנועות הרבות הכלולות בקואליציית הארגונים של "המילואימניקים" ניתן למצוא את אחריי, ישראליז, בני עקיבא, אגודת הסטודנטים והסטודנטיות , מועצת המכינות הקדם צבאיות, השומר החדש, ידידים בדרכים ועוד רבים.

תנועת "נפגשים" שיזמה את האירוע הוקמה בשנת 2021 בזמן מגפת הקורונה ומאז הפכה לאחת מהתנועות החברתיות הא-פוליטית הגדולות  והמשמעותיות בישראל.  מטרתה של התנועה היא להפגיש בין חלקי העם, לאחות את הקרע בחברה הישראלית, ולבנות  מנהיגות צעירה שתאחד ותייצר אתוס ישראלי- יהודי משותף.

האירוע התקיים כחלק מקמפיין מימון המונים לטובת בניית קהילת המילואימניקים של ישראל הפועלת ברחבי הארץ בכדי להוקיר את משרתי המילואים ולדאוג לרווחתם, ובמטרה להמשיך את רוח האחדות הגדולה איתה יצאו עשרות אלפי לוחמים משדה הקרב אל תוך החיים האזרחיים.
האירוע עצמו החל באירוע V.I.P בו התקיים שיח לוחמים ממלחמת חרבות ברזל יחד עם בכירי המשק. לאחר מכן התקיים פאנל בנושא הסברה בעולם בו השתתפו: המסבירן הלאומי לשעבר איילון לוי, אלה קינן, יוסף חדאד והקומיקאי גיא הוכמן.

אירוע זה מתקיים לאחר שבשבועיים האחרונים  המילואימניקים חילקו אלפי "צווי 8 לאחדות" בכל רחבי הארץ ובין השאר השתתפו ביוזמה ברוכה זו עשרות שרים וח"כים מכלל המפלגות השונות. בין החותמים: יו"ר הכנסת אמיר אוחנה, שאירח את המילואימניקים בלשכתו לפגישה ארוכה, אשת ראש הממשלה שרה נתניהו, השר יצחק ווסראלוף מעוצמה יהודית, השר לשעבר ח"כ מתן כהנא מהמחנה הממלכתי, ח"כ יוראי הרצנו מיש עתיד , ח"כ ארז מלול מש"ס, ח"כ משה סעדה מהליכוד, ח"כ יצחק קרויזר מעוצמה יהודית ח"כ מיכל וולדיגר וח"כ שמחה רוטמן מהציונות הדתית ועוד רבים.

דוד סלומון, מייסד תנועת נפגשים וקהילת המילואימניקים אמר: "בשבעה באוקטובר מאות אלפי מילואימניקים יצאו כדי להילחם על הבית. הם פגשו שם את כל חלקי עם ישראל על שלל גווניו ואנשיו. את הרוח הגדולה הזו אנחנו נעביר הלאה לכל חלקי עם ישראל. באירוע משותף עם עמותת ישראליז שהתקיים בת"א הושקה לציבור הרחב קהילת המילואימניקים הגדולה והמשמעותית בישראל. זו שתמשיך את רוח החיבור הגדולה לה זכינו בזמן השירות, גם לתוככי החברה  הישראלית כולה ותדאג לייקר את מעמד המילואימניקים ולסייע להם ולמשפחותיהם. צו האחדות שגילנו בסעג'עיה , חאן יונס ובגבול הצפון חייב להיכנס לכל בית בישראל".