בשיחה שנתן הבוקר (ראשון) ירון בלום, מתאם השבויים והנעדרים לשעבר, בתכנית שבע-תשע ב-103FM הביע את הסתייגותו מתיאורי ההצלחה הישראלית מהתקיפה האיראנית שאירעה לאחרונה: "ללא ארה"ב, התגובה האיראנית הייתה אחרת לגמרי".

"פרשן לענייני כלום": עמית סגל הביע דעתו על מתקפת איראן - וספג אש 
פאניקה באיראן וחשש מתגובה ישראלית: תורי ענק לתחנות הדלק במדינה

בלום המשיך והורה על תכנית הפעולה הרצויה להמשך: "כל מה שאנו צריכים לעשות עכשיו זה להקשיב לארצות הברית. סינוואר חיכה לראות את התגובה, והבוקר או אתמול הוציא תשובה סופית שהוא דוחה את ההצעה הישראלית למרות מרחב הגמישות שישראל גילתה. אני חושב שעשה זאת כי הוא ידע שאיראן הולכת לתגובה. אני חושב שייקחו עוד כמה ימים עד שיחזרו לשולחן הדיונים. הסיפור מעט מרחיק מעסקה, אך לטווח רחוק יותר לא מן הנמנע שסינוואר יחזור לשולחן. הוא לא אדם רציונלי, יש בו מאפיינים פסיכופתיים למרות שהוא יודע לחשוב, עכשיו הוא חושב על איך הוא שורד את המשך הלחימה".

"נתניהו חייב להקשיב לארה"ב ולתאם כל דבר. היכולות שהוצגו אתמול יחד עם התיאום עם האמריקנים היה מדהים בהיבט הזה. ראינו שאיראן יודעת לשגר, ושהיא לא כל כך מפחדת מהאיומים. אנחנו רואים הרבה מאוד דברים שיקשו ומקשים, אך אני כן חושב שאנחנו צריכים לעשות כל מאמץ לשחרר את החטופים ולהביא מזור למשפחות", הוא הדגיש. 

עם זאת, כן שיבח את ישראל ואמר: "ראינו יכולת מדהימה של ישראל יחד עם ארצות הברית ומדינות אחרות".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm