אסון בירדן: אוטובוס בית ספר, עליו עשרות ילדים ומורים, נסחף בצידו הירדני של ים המלח כתוצאה מגשמים עזים שגרמו לשיטפון. כ-18 בני אדם נהרגו באירוע, רובם ילדים מתחת לגיל 14, ומאמצי החילוץ בסיוע לוחמי יחידת 669 של צה"ל ומסוקי חיל האוויר הסתיימו רק הלילה (שישי), כאשר אפסו הסיכויים לאתר ניצולים חיים נוספים. 

הילדים הגיעו למקום במהלך טיול בית ספר, בליווי של שבעה מורים. מסוקי חיל האוויר ועליהם לוחמי יחידת 669 חזרו ממשימת הסיוע לכוחות הירדנים. צה"ל השתתף במאמצי החיפוש לאחר בקשתה של ירדן, על אף תנאי מזג האוויר ותנאי השטח הקשים במקום. 
 
מדובר צה"ל נמסר כי "כחלק מההערכות של הכוחות למזג האוויר הצפוי, הצוותים הוזנקו לשטח בקבועי זמן קצרים, פרסו את ציוד החילוץ והקימו חוליית פיקוד קרקעית לניהול המשימה והפעלת כוחות אוויריים. בנוסף, הכוחות סייעו לירדנים בהארת אזור החיפושים מהאוויר".


אחד העדים שהיה במקום סיפר אמש כי אוטובוס ועליו כ-37 ילדים, מתוכם שבעה מורים, יצאו לטיול באזור הנופש, ונסחפו בשיטפונות לתוך עמק. ראש ממשלת ירדן אמר כי "זהו יום עצוב. אנחנו נעשה את המיטב, אופציות נוספות לחיפוש עדיין נמצאות בבדיקה". מלך ירדן ביטל את ביקורו המתוכנן בבחריין על רקע האסון.