שמחה גולדין אביו של חייל צה"ל המוחזק בידי חמאס התייחס הבוקר (ראשון) לדיווחים על כך שהודעת המשפחה על דברי הרמטכ"ל כי אמר להם שהחזרת בנם תלויה בדרג המדיני ויכולה להיעשות בתוך שבוע, דברים שהוכחשו על ידי הצבא. "הרמטכ"ל הוא המפקד של הבן שלי, אנחנו מעריכים מאוד את מה שהוא עושה מול הפוליטיקאים ומול המשפחות", אמר גולדין, "אנחנו הלכנו לרמטכ"ל לשמוע את עמדת המפקד של בני לגבי ההסדרה. מה שאמרנו שהרמטכ"ל אמר זה מה שהבנו. אני מוכן לעמוד מאחורי מה שאמר דובר צה"ל שהדברים הוצאו מהקשרם, אבל דיברנו על ההסדרה ואיפה החיילים בהסדרה ומה עמדת המפקד של הבן שלי".



"על פי הדיווחים המצרים יפעלו להחזיר את הבנים, הבן שלי חייל מצרי?", האשים גולדין, "גם בהסכם הטורקי הוא אמר שהם ידאגו להחזיר אותו. שייפול חייל בידי חיזבאללה אז הלבנונים יחזירו אותו? אחרי הודעת הדובר אני מוכן להגיד שזה הוצא מהקשרו, אבל השאלה שלנו היא מה עושה הרמטכ"ל". 

"אנחנו רוצים הסדרה, אבל זה הפקרה של הבנים", הוסיף גולדין, "כל חייל צריך לשאול את הרמטכ"ל מי מטפל בחיילים, המצרים, הטורקים או צבא הגנה לישראל? כל ראשי הארגונים כולל ראש הממשלה אמרו לנו שלא יעבירו משכורות לפני שיחזרו החיילים. אני מאוד מכבד את הרמטכ"ל אבל השאלה מה הצבא עושה בקבינט כדי להחזיר את החיילים".