על רקע גיוסי נובמבר, מפרסם צה”ל את דירוג הערים ומוסדות החינוך המובילים בקרב ילידי 1997, שהתגייסו לצבא ב־2015. הדירוג נקבע על פי שיעור הגיוס, שיעור היוצאים לקצונה ואופי השירות, כשניתן יתרון לתפקידי לחימה ותפקידים משמעותיים נוספים במודיעין ובמערכים הטכנולוגיים. מהנתונים עולה כי מודיעין־מכבים־רעות שוב במקום הראשון מבין הערים.
 
במקום השני ניצבת גבעת שמואל, בשלישי הוד השרון, ואת החמישייה הראשונה סוגרות נס ציונה וכפר יונה. גבעתיים זינקה למקום השמיני ואילו אריאל נמצאת במקום העשירי. בדירוג הערים בגיוס ושירות הנשים בצה”ל מובילות גבעתיים, הוד השרון ונס ציונה, כשבמקום הרביעי והחמישי מודיעין וקריית אונו.

בשיעור היוצאים לקצונה בקרב הגברים, מובילות הערים מודיעין־מכבים־רעות, גבעת שמואל והוד השרון, ואילו בקרב הקצינות מובילות מודיעין־מכבים־רעות, יקנעם עלית וכפר יונה.
 
בקרב המועצות האזוריות בשירות בנים, נמצאת בראש הטבלה גם הפעם המועצה האזורית גן רווה, עם יותר מ־94% מתגייסים. אחריה ברשימה אפרתה, כוכב יאיר ושוהם. בקרב הנשים מובילות כוכב יאיר, מזכרת בתיה ושוהם.
 

יצוין כי בשנים האחרונות עלה, בשיעור דרמטי, מספר הבנות הדתיות שמתגייסות לצה”ל. כך למשל, בין בתי הספר הדתיים המובילים בגיוס נשים נמצא מקיף שדה אליהו, עם שיעור גיוס של 81%, וקבוצת יבנה במקום השני עם 74% - אבל עם נתונים גבוהים של יציאה לקצונה.