משרד ההגנה הרוסי טוען היום (רביעי) כי התקיפה שמיוחסת לישראל בסוריה הלילה העמידה בסיכון שני מטוסים אזרחיים שנחתו במדינה באותה עת. משרד ההגנה במוסקבה טען עוד כי מערכות הנ"מ הסוריות "יירטו 14 מתוך 16 הטילים הישראליים ששוגרו לעבר מטרות ליד דמשק". 
תיעוד התקיפה בסוריה
גורם במשרד ההגנה האמריקאי אמר הבוקר למגזין "ניוזוויק" כי "היעד לתקיפה הישראלית בסוריה היו מספר בכירים בארגון חיזבאללה, שהיו בדרכם למטוס שיקח אותם לטהרן, להלוויתו של בכיר איראני שנפטר בתחילת השבוע". 
עוד נטען בדיווח של המגזין האמריקאי כי כמה מהבכירים נפגעו בתקיפה. כמו כן, הגורם האמריקאי טען כי חלק ממוקדי התקיפה היו מחסני תחמושת איראנית, שהכילו בין היתר תחמושת בעלת איכוני GPS משנת 2017, שנחשבים לטובים ביותר בצבא האיראני וחיזבאללה.

במהלך הלילה, הצבא הסורי אישר בהודעה רשמית שפורסמה בסוכנות הידיעות סאנא כי "מטוסי חיל האוויר הישראלי תקפו, מערכות הנ"מ הגיבו ויירטו את רוב הטילים". עוד דווח בסוכנות כי שלושה חיילים סורים נפצעו, ומחסן תחמושת נפגע. האישור מתפרסם לאחר שמוקדם יותר הערב, מערכת הגנה אווירית של צה"ל הופעלה בעקבות ירי טיל נ"מ סורי, זאת לאחר דיווחים בסוריה לפיהם צה"ל תקף מטרות איראניות ליד דמשק בעיירות דימאס וכיסווה.  
כלי תקשורת בלבנון דיווחו בסביבות השעה עשר בלילה כי מטוסי חיל האוויר הישראלי תקפו את הדיביזיה העשירית, ליד העיירה קטנא מצפון לדמשק, משטח לבנון. יש לציין כי היחידה הותקפה בעבר על ידי חיל האוויר הישראלי, במהלך מבצע "בית הקלפים" בלילה שבין ה-9 ל-10 במאי השנה. על פי מקורות סורים לא רשמיים, למעלה מ-22 טילים נורו לעבר מטרות איראניות במהלך התקיפה.