ישראל מאיר אליצור, הקצין שנפצע באורח קשה בפיגוע שאירע לפנות בוקר בכפר נעמה ששיכת לחטיבה המרחבית 'אפרים', מאושפז כשהוא במצב קשה אך יציב, וכעת לא נשקפת סכנה לחייו. הרב יצחק סומר, חמיו של אליצור, התייחס ב-103FM למצבו הרפואי ובעיקר הודה לעם ישראל על התמיכה הגדולה בו ובמשפחתו.



"הוא אחרי ניתוח, עדיין מורדם ומונשם. על מה שקרה שם צריך לשאול את הצבא. הוא קצין, מ"פ בכפיר. עושה מלאכתו מאוד באמונה. עד כמה שאני יכול לשפוט הוא עושה אותה בצורה מקצועית, אחראית ומתוקתקת. אני רוצה להודות להתעניינות של עם ישראל כולו והתפילות הרבות. אנחנו ממש מרגישים מטופחים על ידי כל הסביבה, הצבא, החברים מהחטיבה ועל ידי השכנים. זה נותן כוח ומשמח מאוד".



מי שעוד התייחס לפציעה של אליצור, הוא החייל היורה, אלאור אזריה, שאליצור היה מפקדו בחלק מתקופת שירותו: "אח יקר וגיבור מאחל לך שתהיה החלמה מהירה בעזרת השם, תמיד עמדת איתי וחיזקת אותי בתקופה הקשה ההיא שעברנו, ברוך השם, וגם עוד בשירות בתור הסמ"פ שלי. אתה בן אדם זהב שתמיד נלחם כאריה כי זה הטבע שלך. כמו שנלחמת בשביל לבקר אותי בכלא וכמו שעכשיו נלחמת במחבלים הרוצחים האלה.



אני גאה להגיד שהייתי חייל שלך ובגאווה שלמה לקרוא לך המפקד. מבקש מכל עם ישראל להתפלל להחלמתו. לצערי לא הייתי שם איתך, אבל תהיה בטוח שאני משפחתי וכל העם תמיד עבורך. שום מחבל עלוב לא יעצור אותנו ואת עם ישראל לעולם. עם ישראל חי וקיים".



מתחקור ראשוני של פיגוע הדריסה שהתרחש היום עולה כי המחבלים השליכו מוקדם יותר הלילה בקבוקי תבערה לעבר מעבר הסמוך לציר 443. ברכב בו ביצעו המחבלים את הפיגוע נמצאו בקבוקי תבערה נוספים. גורמים פלסטינים דחו את טענות הצבא בעניין הפיגוע. לטענתם, הרכב הצבאי שנתקע באמצע הכביש באזור לא נראה לעין, כאשר שלושת הצעירים עברו במקום. כמו כן, שררו ערפל וראות לקויה, דבר שגרם להם להתנגש ברכב הצבאי ובחיילים שעמדו במקום. מדובר צה"ל נמסר כי המחבלים דרסו ברכבם מספר לוחמי צה"ל שעצרו בצד הדרך ביציאה מהכפר.