דובר צה״ל לתקשורת הערבית, סגן אלוף אביחי אדרעי, פנה הערב (שלישי) בחשבון הפייסבוק לו למנהיג חמאס ברצועה - איסמעיל הנייה, וכתב: "אבו אל-עבד, כשתצא למקום שהיה פעם הלשכה שלך, תביט ימינה ושמאל ותחשוב, האם זה היה נכון לסכן את תושבי הרצועה? האם מוחמד דף ויחיא סנואר מושכים אותך למקום שבו לא אתה ולא תושבי עזה רוצים להיות בו?". הוא המשיך וסיים בעקיצה קלה לעברו של מנהיג ארגון הטרור העזתי, וכתב: 'אל תשכח ליידע אותנו איפה המשרד החדש שלך'. אביחי".
כזכור, צה"ל תקף אתמול באמצעות חיל האוויר, והשמיד עשרות יעדים - בהם מספר מתחמים של ארגון הטרור חמאס בשאטי, בבית חנון, בסג׳עייה, ובמקומות נוספים ברחבי הרצועה. מדובר צה"ל נמסר כי "במהלך התקיפה נתקפו מתחמים צבאיים, פירי מנהרות המשמשות להעברת אמצעי לחימה, עמדות צבאיות ועמדות שיגור רקטות. בין היעדים גם בניין מטה של חמאס, המשרד לביטחון פנים של ארגון הטרור חמאס ולשכתו של יושב-ראש ארגון הטרור חמאס, איסמעיל הנייה".

כאמור האזעקה האחרונה נשמעה במהלך הלילה בסביבות השעה שלוש לפנות בוקר. בתקיפה שהתבצעה אחריה, הותקפו על ידי מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו כ-15 יעדי טרור בצפון רצועת עזה בהם מתחם צבאי של חמאס בבית חאנון ומתחם צבאי של הג'יהאד האסלאמי הפלסטיני בבית להיא. מדובר צה"ל נמסר אז כי "ארגון הטרור חמאס נושא באחריות לכל הנעשה ברצועה וממנה. צה"ל נחוש לבצע את משימת ההגנה על אזרחי ישראל וערוך לתרחישים שונים ולהעצמת פעולתו ככל שיידרש".