איש הצבא והתעשיין תא"ל במיל' עודד טירה כתב מכתב גלוי לראשי המפלגות הרצות בבחירות לכנסת, שבו קרא להם להניח לנושא הצוללות ולהשאיר אותו מחוץ לשיח הציבורי. "אני קורא לחברי האחראיים בכל המפלגת להניח לנושא הצוללות. הן במישור ההאשמות והן במישור ההצדקות", כתב טירה. "הדיונים בנושא בתקשורת עשויים לגרום לביטול העסקה. לא אפרט את חשיבות העסקה לביטחון הלאומי של ישראל ברמה המקרו־אסטרטגית ואת הנזקים שעלולים להיגרם כתוצאה מביטולה או דחייתה.
 
"מספיק שאומר כי קברניטי הביטחון הלאומי של ישראל, כולל אלה שמבקרים סוגיות בעסקה, מסכימים כי הצוללות חיוניות מאוד לביטחון המדינה", הוסיף טירה. "איני יכול להישאר אדיש לסיכונים שבשיבוש התהליך. לכן אוסיף ואומר רק כך: הצוללות הן 'כיפת הברזל' המקרו־אסטרטגית של מדינת ישראל. אם הגעתן תידחה או תבוטל, נהיה משולים לאזרחי המדינה בימי מבצעים בעזה ללא 'כיפת ברזל', ובסיכון חמור לעצם קיומנו. מכיוון שאני יודע כי כולכם כנים בדאגתכם לביטחונה של מדינת ישראל, עליכם להניח לנושא הצוללות".
 
טירה מתייחס במכתבו לחקירה החדשה שנפתחה בגרמניה בעקבות סוגיית הצוללות ומדגיש: "החקירה עלולה לפגוע בעסקה. הרצון שלכם לעשות צדק, לשיטתכם, בהקשר של הצוללות, יישאר בתוקפו למועד שלאחר אספקתן. אם תהיה הצדקה לברר בירור נוסף עם נתניהו, דבר שלא הוכח כרגע, זה יוכל להתבצע גם אחר כך. מנהיגי כל המפלגות: אתם אנשים שרוצים בטובת המדינה".