לראשונה אחרי חודשים רבים, נפגש היום (שלישי) ראש הממשלה בנימין נתניהו עם משפחות השבויים והנעדרים. במפגש השתתפו משפחות גולדין, שאול, מנגיסטו וא-סייד, אולם היא לא התנהלה על מי מנוחות. לאה גולדין, אמו של סגן הדר גולדין, שנהרג במבצע צוק איתן, עזבה את הפגישה בדמעות כחצי שעה לאחר תחילתה. 



בטרם יצאה גולדין מהפגישה היא התעמתה עם נתניהו ואמרה לו: "מעניין מדוע נזכרת בנו דווקא עכשיו, אחרי 5 שנים בהן לא עשית דבר. אנחנו לא צריכים נסיעה לניו יורק ומה שהצעת, כבר עשינו בעצמנו לפני שנתיים ובהצלחה מרובה".
ממשפחת גולדין נמסר לאחר הפגישה: "כינוס הפגישה היום והצעותיו של נתניהו לפעול בזירה הבינלאומית נועדו בראש ובראשונה על מנת להשתיק את אכזבת המשפחות, רגע לפני שמציינים 5 שנים למלחמת צוק איתן. התחושה שלנו במהלך הפגישה הייתה שרה״מ עושה כל שביכולתו על מנת לצלוח בשלום את השבועיים הקרובים, במהלכן תתקיים העצרת הממלכתית ונציין 5 שנים לחטיפתו של בננו הדר. גם אחרי הפגישה הזו לא ברור לנו מדוע נתניהו אינו מתנה את השבת הבנים בכל המהלכים לשיקום ושדרוג עזה המתקיימים מידי יום והאם בכוונתו לעמוד בהבטחתו כי השבת הבנים תהיה חלק מההסדרה בעזה״.

מלשכת ראש הממשלה נמסר כי "לצד המאמצים של ראש הממשלה והמדינה להשיב את הבנים הביתה, רה"מ נתניהו ממשיך לפעול בכל דרך ולכן זימן את משפחות השבויים והנעדרים ללשכתו כדי להציג להם את ההצעה לדיון נוסף באו"ם בהובלת ארה"ב ובתיאום עם ישראל. ראש הממשלה נתניהו מבין את כאב המשפחות וימשיך לעשות הכל כדי להשיב את הבנים הביתה".