חיזבאללה בהודעה מיוחדת: בהמשך לדיווחים ביומיים האחרונים על תקיפה שיוחסה לישראל, על פי מקורות זרים, בלבנון, ארגון החיזבאללה פירסם הלילה (בין שני לשלישי) הודעה חריגה בה נמסרו פרטים נוספים אודות המל"טים הישראליים כביכול שכוונו לעבר מטרות של הארגון בלבנון. על פי הארגון שבראשו עומד חסן נסראללה, המל"טים לא נשלחו למטרות ריגול, ונשאו על גבם חומר נפץ.



עוד נמסר בהודעה המיוחדת, לשון הארגון: "המל"ט (הישראלי) הראשון שהופל בדרום לבנון ב-25 באוגוסט, הכיל מטען רב עוצמה שהכיל כ-5.5 ק"ג חומר נפץ מסוג C4. המטען נוצר בדרך מקצועית מאוד", תיארו בארגון את ממצאי חקירות החבלן שבדק את זירת התקיפה. ''המל"ט הראשון, בדומה לשני שהתפוצץ, לא היה לצורכי מעקב - אלא מל"ט מתאבד", נמסר עוד בהצהרה.

גורם ביטחוני מסר אמש כי לפי ההערכה, ארגון הטרור הלבנוני ינסה לפגוע במטרה צבאית בגליל. עם זאת, התגובה צפויה להיות “מדודה” כדי שלא להצית את הגזרה. 
 
בינתיים, נשיא לבנון מישל עאון נפגש אתמול עם המתאם המיוחד של האו”ם ללבנון, ז’אן קוביק, והאשים את ישראל בהכרזת מלחמה על מדינתו, בעקבות התקיפות המיוחסות לחיל האוויר של ישראל בביירות ובבקעת הלבנון. במהלך הפגישה אמר עאון כי התקיפות ברובע הדאחייה של ביירות ובבקעת הלבנון “מפרות את החלטה 1701 של האו”ם”, בהתייחסו להחלטת האו”ם שהתקבלה בסיום מלחמת לבנון השנייה ב־2006.

הוא הוסיף: “מה שהתרחש הוא הכרזת מלחמה; זכותנו להגן על ריבונותנו ועצמאותנו”. עוד ציין עאון כי הלבנונים מחפשים שלום, לא מלחמה, אך לא "יקבלו איומים כמו אלה", בהתייחס לתקיפות. בתגובה לכך הבהירה ישראל כי היא תראה בלבנון כאחראית לכל פעולה של חיזבאללה.

נסראללה בנאומו האחרון. צילום מסך רשתות ערביות

 
בתקשורת הלבנונית דיווחו כי כלי טיס של חיל האוויר תקפו מפקדה של החזית העממית - המפקדה הכללית באזור בקעת הלבנון, קרוב לגבול עם סוריה .
בעיתון “אל־אח'באר”, המקורב לחיזבאללה, נכתב תחת הכותרת “העונש בוא יבוא” כי ישראל “מרגישה” כעת שהשתיקה הממושכת על המכות האוויריות שלה בסוריה, בעיראק ובלבנון הולכת להסתיים. לפי העיתון, ישראל יצאה לפעולה לאחר שראתה שכל הציר שבנתה עם סעודיה וארה”ב כדי להילחם באיראן, הולך ומתרסק אל מול עיניה.