ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היום (שלישי) במהלך טקס הנחת אבן הפינה למרכז הפיתוח העולמי של מובילאיי בירושלים: "שמעתי את הדברים של נסראללה ואני מציע לו להירגע". הוא הוסיף כי "הוא יודע יפה מאוד שמדינת ישראל יודעת להגן על עצמה היטב ולהשיב לאויביה כגמולם".

כאמור מרכז הפיתוח של מובילאיי צפוי להיות במרכז פיתוח עולמי מהמתקדמים בישראל. הוא יתפרס על פני 12 דונם,  50 אלף מ"ר מעל הקרקע ועוד 78 אלף מ"ר מתחת לקרקע. הוא יכיל 56 חדרי ישיבות, ו-1,400 מטרים של מעבדות פיתוח. במבנה החדש, שיכלול שמונה קומות צפויים לעבוד כ-2,700 עובדים.

מוקדם יותר היום, פורסם כי לאור הערכת מצב מבצעית הוחלט כי תנועת רכבים במספר צירים בגבול הצפון תתאפשר על בסיס אישור פרטני ובהתאם להערכת המצב. כך למעשה מעוניינים בצבא למנוע מחיזבאללה לנצל הזדמנות לפגוע בכלי רכב, כפי שקרה באירוע הקורנטים בשנת 2015.
כזכור, בינואר 2015 סיור ממונע צבאי של צה"ל נפל למארב נ"ט מאורגן ומתוכנן של חיזבאללה בהר דב שבחוות שבעא על גבול ישראל-לבנון, מה שהוביל לשני הרוגים ושבעה פצועים מקרב חיילי צה"ל. המארב בא כתגובה לתקיפה האווירית הישראלית בגבול ישראל-סוריה מספר ימים לפני כן, וקדם לו ירי מרגמות לעבר מוצבים בהר החרמון שנועד להטעיה. 
ישראל הגיבה אז בירי ארטילרי לשטחה של לבנון שכתוצאה ממנו נהרג חייל יוניפי"ל, אולם נמנעה מתגובה רצינית כדי למנוע הסלמה. חילופי האש נעצרו בצהרי אותו יום לאחר תיווך של יוניפי"ל. אירוע זה היה החמור ביותר מאז תום מלחמת לבנון השנייה בגבול ישראל-לבנון.