בבית משפט השלום בראשון לציון האריך היום (שלישי) את מעצרו של עמוס דב סילבר, מייסד "טלגארס" בעשרה ימים נוספים. בתום הדיון פרצה מהומה באולם בית המשפט, לאחר שמספר מפגינים שהגיעו למקום. חלק מהמפגינים רכשו לכאורה מסילבר קנאביס, לטענתם הסיבה לרכישה היתה טיפול רפואי בבני משפחתם. הם צעקו לעבר השוטרים: "תתביישו לכם, יש לכם דם על הידיים, אתם רוצחים, רק אתמול מתה ילדה בת 25". מפגין אחר הוסיף כי "מונעים מאתנו לקבל סמים קלים אבל נותנים לנו סמים קשים שפוגעים לנו בכבד", תוך שהציג את כדורי המרשם אותם הוא מקבל מהרופאים. 
נציגי המשטרה ביקשו להאריך את מעצרו של סילבר ב-15 ימים נוספים, אבל עורך דינו אורי קורב טען בבית המשפט: "מרשי ימסור את גרסתו אך ורק בבית המשפט. מה שאתם עושים כאן זה לחפש עוד מסמר ועוד מסמר לתקוע בארון הקבורה שאתם מכינים לו". 
בשבוע שעבר ערער סילבר על הארכת מעצרו. בין נימוקי העורר נטען כי בשל מספר גורמים אין סיבה להחזיקו במעצר, ויש להגיש נגדו כתב אישום מיד. עורך דינו מסר אז כי "המעצר לצורכי חקירה הוא מיותר לחלוטין בנסיבות העניין בהם החקירה הסתיימה לפני חודשים. התנאים הקשים בהם עמוס סילבר מוחזק במעצר ללא סיבה, וודאי מיותרים. אנו מקוים שבית המשפט יקצר את המעצר וישנה את תנאי המעצר".

כמו כן, בערר נטען כי תנאי המעצר בהם מצוי סילבר מצדיקים ביקורת שיפוטית קפדנית וצמודה. לפי הערר, מרגע הגעתו לארץ הוא הושם בתנאי בידוד במעצר. ללא תקשורת לעולם החיצון כאשר הוא מצולם במשך 24 שעות ביממה, ללא ספרים או חומרי קריאה בהם יוכל להעסיק את עצמו. כך גם לגבי חוסר ההתחשבות לגבי תזונתו הטבעונית. "העורר אינו אויב האומה ואין כל טעם כי יזכה ליחס חמור שבחמורים, הגובר בהתעמרות של ממש", נכתב בערר.