דובר צה"ל מוסר כי הבוקר (ראשון) נפצע באורח קשה חייל צה"ל כתוצאה מדריסת כלי עבודה במחסן מזון בבסיס בצפון הארץ. האירוע מתוחקר. החייל פונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים. כמו כן, המשטרה הצבאית פתחה בחקירת נסיבות האירוע בסיומה יועברו הממצאים לבחינת הפרקליטות הצבאית. הודעה נמסרה למשפחתו.



לפני כשבועיים וחצי משחק מסוכן באבנים הוביל לפגיעה קשה של לוחם בתותחנים המוצב יחד עם חבריו בפעילות מבצעית בצפון. הלוחם נפצע קשה בראשו עבר ניתוח ראש ואושפז במחלקה הנוירוכירורגית בבית החולים בנהריה. תקרית הבטיחות החמורה שהובילה לפציעה התרחשה כאשר ככל הנראה מספר חיילים זרקו אבנים לעבר השירותים הכימיים בהם היה החייל, ככל הנראה את האבן בראשו ספג כאשר יצא מהשירותים.



מעבר לחקירת המשטרה הצבאית בנושא בצה"ל יבדקו גם את הטיפול הרפואי בחייל, לאחר שמסתמן כי פגיעתו הקשה אובחנה בשלב מאוחר ורק לאחר שהקיא מספר פעמים ולא מיד לאחר הפגיעה למרות שהתלונן כי הוא חש שלא בטוב והוא פונה שעות לאחר הפגיעה לבית החולים כך טוענת משפחתו. עד שפונה לבית החולים הספיק הלוחם לדבר עם בני משפחתו ולעדכן אותם כי הוא חש שלא בטוב כתוצאה מפגיעת הראש. רק לאחר שהקיא מספר פעמים פונה החייל בתחילה לבית החולים בצפת שם עבר בדיקת CT ממנה התברר כי מדובר בפגיעה חמורה עד כדי סכנת חיים. הוא הובהל כאמור לבית החולים בנהריה שם נותח בראשו, מצבו הוגדר קשה, אך לא נשקפה סכנה לחייו.



לפני כחודש וחצי נהרג שי גבאי, בן 38 מגבעת אולגה, מתאונת עבודה קשה בבסיס תל השומר במהלכה מטף כיבוי התפוצץ בעת עבודת תחזוק. מדובר בתאונת עבודה חריגה במיוחד וככל הנראה הפיצוץ התרחש במטף הנמצא בתוך כלי משוריין, והוא למעשה חלק ממערכת הספקטרוניק שתפקידה לכבות אש בתוך תא הלחימה במקרה של שריפה בכלי.