כוחות מג"ב סיכלו הבוקר (רביעי) ניסיון לפיגוע דקירה. לוחמי מג"ב שפועלים במערת המכפלה בחברון ניטרלו מחבלת ששלפה סכין בניסיון לדקור את אחד הלוחמים. הלוחמים ביצעו ירי לעברה של המחבלת שנפצעה באורח אנוש על פי מד"א. המחבלת פונתה לבית החולים. אין נפגעים בקרב לוחמי מג"ב. כוחות משטרה נמצאים במקום על מנת לבחון את זירת האירוע. 



מתחקור ראשוני עולה כי מדובר במחבלת בת 29 תושבת עידנא שהגיעה למערכת המכפלה בחברון לעמדה הסמוכה לצד המוסלמי של המערה.  בשלב מסוים היא שלפה סכין ונופפה לעברם של לוחמי מגב שעמדו במקום, הלוחמים דרכו נשקים והורו לה להשליך את הסכין לרצפה. בשלב הזה הגיע צוות לוחמים נוסף מאחורי המחבלת שבאו לתגבר את לוחמי מג"ב שהיו במקום. החשודה סירבה לדרישת הלוחמים להשליך את הסכין והחלה לנוע לעברם. בשלב הזה ביצעו לוחמי מג"ב ירי לעברה של המחבלת והיא נפצעה באורח בינוני עד קשה בבטנה. פונתה בהכרה מלאה על ידי ניידת טיפול נמרץ של צה"ל. 

ביום שני האחרון צוות לוחמי מג"ב שהיו בפעילות מבצעית בעיר העתיקה שבירושלים הותקף ע"י מפגע שאחז בידו סכין. על פי המשטרה, המפגע ניסה לפגוע בהם באמצעות הסכין, אך ללא הצלחה והחל להימלט בתוך הסמטאות הסמוכות. הלוחמים ביצעו ירי ממוקד לעבר החשוד שנמלט לתוך הבתים, שם אותר ונעצר על ידי שוטרים נוספים שהגיבו לדיווח כשהוא פצוע מהירי.

החשוד, קטין תושב השטחים (מזרח ירושלים), בן 16, פונה לאחר שנורה על ידי צוותי מד"א לקבלת טיפול רפואי. כמו כן, נעצרו עוד שני חשודים נוספים, בחשד שסייעו לקטין לבצע את ניסיון הדקירה.

כזכור, בחודש שעבר שוטרת בת 34 נפצעה באורח קל באירוע דקירה שאירע בעיר העתיקה סמוך לשער השלשלת בירושלים. צוותי מד"א העניקו לה טיפול רפואי במקום כשהיא סובלת מחבלה קלה ביד וכשהיא בהכרה מלאה. יום לפני כן, צעירה בת 22 נפצעה באורח קל עד בינוני לאחר שנדקרה בפלג גופה העליון על ידי פלסטיני, קטין בן 14 תושב השטחים. החשוד נעצר זמן קצר לאחר האירוע על ידי כוח משמר הגבול והועבר לחקירת גורמי הביטחון.