איש קבע המשרת בבסיס הקריה בתל אביב הואשם בביצוע מעשים מגונים בחיילת עם מוגבלות קוגנטיבית ונפשית שהתנדבה לצה"ל והייתה תחת פיקודו. כתב האישום נגד איש הקטע, מפקד באפסנאות בבסיס הקריה בדרגת רס"ל, הוגש שלשום לבית הדין הצבאי ביפו ומייחס לו עבירות הטרדה מינית, מעשה מגונה ושיבוש הליכי משפט. כתב האישום מתאר מספר רב של שיחות מיניות שניהל איש הקבע עם החיילת ומספר אירועים בהם חיבק ונישק אותה. הוא הושעה מתפקידו בעקבות המקרה.

באחד המקרים הורה הנאשם לחיילת להישאר במשרד לאחר שעות העבודה ושאל אותה אם "את מחבבת בנות". במקרה אחר שאל אותה "יצא לך לחלום עלי פעם" ושאל אם חלמה עליו חלום מיני. במקרה אחר זימן אותה למשרדו ואמר לה שהוא בחר לספר לה על החלום שלו ותיאר שבחלומו הם קיימו יחסי מין ביניהם". במספר רב של הזדמנויות הורה איש הקבע לחיילת לבצע משימות באחד החדרים בבסיס ושם היה מחבק ומנשק אותה. במקרה אחד חיבק אותה והוריד את ידו על גבה עד קו מכנסיה. 

הוא נאשם אף בשיבוש הליכי משפט, לאחר שביקש מהחיילת למחוק את ההתכתבות ביניהם ואך בדק זאת במכשיר הטלפון שלה. באחד הימים ראה איש הקבע את החיילת משוחחת עם העובדת הסוציאלית שליוותה את גיוסה לצבא ובעקבות כך מחק ממכשיר הטלפון שלו את ההתכתבויות בינו לבין החיילת.

מדובר צה"ל נמסר בתגובה: "ביום 2 בפברואר 2020, הגישה התביעה הצבאית כתב אישום נגד משרת קבע בדרגת רס"ל, המייחס לו הטרדה מינית, מעשה מגונה תוך ניצול יחסי מרות, שיבוש הליכי משפט והתנהגות שאינה הולמת. על פי עובדות כתב האישום, בין החודשים נובמבר 2018-אפריל 2019 הנגד הטריד מינית חיילת, שהתנדבה לשירות בצה"ל, אשר הייתה תחת פיקודו הישיר, ניהל איתה שיחות מיניות, חיבק ונישק אותה תוך ניצול יחסי המרות בינהם. לאחר מכן, ביקש מהחיילת למחוק את ההתכתבות בינהם ומחק את ההתכתבות מהטלפון הנייד שלו. צה״ל רואה בחומרה כל מקרה של פגיעה והטרדה מינית וימשיך לפעול באופן נחרץ למיצוי הדין עם כל מי שייכשל במעשים אלו בקרב משרתיו".