בית החולים סורוקה בבאר שבע עדכן היום (שישי) כי מצבו של שאדי איברהים, החייל שפונה למקום אתמול לאחר שנפגע בפיגוע הדריסה בנגוהות, מוסיף להיות קשה. הוא מורדם ומונשם ביחידה לטיפול נמרץ כללי.

אביו סיפר ל"כאן": "זה קרה אחרי שהוא חזר לבסיס מחופשה. הוא הגיע לקחת דברים לחיילים שלו, לא הספיק לרדת מהרכב, המחבל כנראה חיכה שחייל יגיע ונכנס בו במהירות מופרזת. החיילים שהיו שם במקום שהוא היה המפקד שלהם פרקו וחיסלו את המחבל, ואחד התחיל לטפל בשאדי. היום היה פה המח"ט ואלוף פיקוד מרכז. הם סיפרו שהוא אמר להם המחט איך התנהגתם ככה. החיילים ענו - ככה המפקד שאדי לימד אותנו לעשות. לפי זה הם התנהגו ככה והצילו את החיים שלו.

"הייתי בהלם כששמעתי. בשביל לא להיכנס לפאניקה הרגעתי אותם אמרתי שזו מכה קטנה אמרתי לה להישאר בבית, עוד שמעתי את הקול שלו. בדרך קיבלתי טלפונים והבנתי שהמצב לא ממש טוב ואני מקווה שעכשיו הוא ייצא מזה. הוא כרגע עדיין מורדם ומונשם, מטפלים בו מבחינת הרגל מתחת לברך".

כזכור, החייל, כבן 20, נפצע אמש באורח קשה באזור היישוב נגוהות. חובשים ופרמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל העניקו ללוחם טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים "סורוקה" בבאר שבע, כשהוא בהכרה וסובל מפציעה בגפיים. כוחות הביטחון נטרלו את הדורס שנפצע באורח אנוש.

פרמדיק מד"א אלישיב אמתי סיפר: "כשהגענו למקום חברנו לכוח רפואה של צה"ל שהעניק במקום טיפול רפואי לצעיר שנפגע מהרכב. הכנסנו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ והוא פונה במצב יציב ובהכרה מלאה לבית החולים".

מצה"ל נמסר כי מתחקור ראשוני עולה כי "המחבל נסע במהירות לעבר לוחמי צה"ל סמוך לעמדה צבאית ליד היישוב נגוהות שבמרחב החטיבה המרחבית "יהודה". המחבל פגע באחד הלוחמים, לוחם נוסף פתח בירי לעבר המחבל וניטרל אותו".