ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע כי החליט למנות לתפקיד ראש המוסד את סגנו של יוסי כהן, מפקד המוסד הנוכחי, הידוע רק בשם ד'. היום (רביעי), שוחח אלעד מגל, מי שהיה מפקדו בצבא של ד' ואחיו של שדר 103FM ינון מגל, עם בן כספית וינון עצמו ב-103FM ושיתף בדעתו על ד'. "מעריך שהסגנון שלו יהיה שונה משל כהן, הוא איש אמיץ, שקט וקר רוח. הארגון לא חף מקשרים ואינטריגות, אני חושב שהוא אנטי-תזה לדבר הזה", סיפר מגל. כשנשאל אם האמין שחניכו יגיע לתפקיד כה בכיר אמר כי "לא חשבתי שיהיה ראש מוסד, אבל אין ספק שכבר בצבא הוא היה בחור מוכשר".

ינון: אלעד היה מפקד הצוות של ד'. מה אתה אומר עליו?
"אני חושב שהוא בן אדם מדהים, גבר כמו שאומרים, אדם מאוד ישר, חף מאינטריגות, מאוד מקצועי, חבר לעילא ולעילא, מישהו שאפשר תמיד מאוד לסמוך עליו, שכיף להיות איתו ואני מאוד שמח על המינוי. הארגון לא חף מקשרים ואינטריגות, אני חושב שהוא אנטי-תזה לדבר הזה, אדם שבא ממקום מאוד צנוע, ישר ונקי".

בן: הוא נכנס לנעליים של ראש מוסד ,שביצועיו ככל שאנחנו יודעים מדהימים, אבל הוא פוליטיקאי בכל רמ"ח איבריו. אתה מתאר אדם יותר פשוט, בקונוטציה חיובית.
"אני מניח שהסגנון שלו יהיה שונה באופן טבעי, זה לא סוד שאני גם מעריך שהוא נכנס לנעליים גדולות אבל הוא אדם עם כישורים גבוהים מאוד וכולנו מאחלים לו בהצלחה". 

בן: אמיץ?
"מאוד, הוא שקט, קר רוח, מאוד אפשר לסמוך עליו. הוא בהחלט איש אמיץ מאוד".

בן: אמרת שהוא טוב, בתפקיד הזה צריך להיות רע.
"בוא לא נתבלבל, בתפקיד הזה צריך להיות טוב מאוד, המשימה היא מורכבת, בטח בעולמנו המורכב עם סייבר והרבה דברים שהם מאוד גדולים בעולמנו המשתנה, אני חושב שהוא צריך להיות טוב לא רק במובן המודיעיני אלא באספקטים אחרים".

בן: מוכן לשדר פה במקום ינון?
"ינון לא משדר, הוא נותן שואו".

בן: יש לך חתיכת אח ינון, איך יצאת ככה?; ינון אני הכבשה השחורה. איך הוא היה בניווטים?
"מעולה, הוא היה מצוין. הוא חייל מקצוען שכל דבר שעשה, הוא היה במקרה הרע טוב. הוא עשה הכול טוב מאוד".

בן: חשבת שהוא יגיע רחוק כמפקדו?
"אני לא חשבתי שהוא יהיה ראש המוסד, מהצוות שלי שלחתי מישהו אחר לקורס ויש לנו בצוות עוד חיילים מוכשרים. אבל אין ספק שד' היה כבר אז בחור מאוד מוכשר. פגשתי אותו בתחילת הדרך לפני שהצטרף למוסד, דיברנו וגם אז הוא היה טוב. לאן זה ילך? אני לא יודע. הוא החליט להצטרף והיה ברור שהוא יצליח בדרך בה הוא יבחר. לא ידעתי שזה יגיע לשם אבל אני מאוד שמח ומאוד גאה".