טייס שהיה בדרכו לבסיס נבטים חשף היום (רביעי) עדות יוצאת דופן על הרגעים המפחידים שחווה בעת נסיעה בכביש 31 לכיוון ערד. הוא ציין כי האירוע התרחש סמוך לשעה 22:00, כאשר מהומות רבות התחרשו ברחבי הארץ. "במהלך הנסיעה אני מזהה התפרעות וחסימת כביש עם צמיגים בוערים ומספר מתפרעים שמיידים אבנים וסלעים על הרכבים שמלפני", סיפר, "אחרי שכלי הרכב שמלפני הצליחו להחלץ, ההמון התחיל לרוץ לכיווני ויידה עשרות אבנים. אחרי שנפגעתי הבנתי שאם אני לא יוצא מהרכב שלי, אני ונהגים נוספים לידי נעבור לינץ'. כשההמון התקרב אלי, יצאתי ברכב עם האקדח שלי וצעקתי להם שיתרחקו. לאחר שזה לא עוזר והם המשיכו ליידות אבנים, יריתי באוויר. הירי הרתיע אותם והם החלו לסגת".

בהמשך אמר כי "כמה דקות לאחר מכן הגיעו שלושה שוטרים, נתתי להם לתפעל את האירוע אך הם פשוט לא תיפקדו ונתנו להמון להמשיך ולזרוק עלינו אבנים ולהתקרב. ביקשתי מהם לעשות את תפקידם ואמרתי להם שמדובר בסכנת חיים, אך הם אמרו לי שאסור להם לירות והם מפחדים להיכנס לכלא בגלל ירי לא מוצדק. אחרי לא מעט שיכנועים ותחת מטר אבנים, אחד השוטרים התעשת והתחיל לבצע ירי באוויר בהמשך גם לכיוון המתפרעים. שני השוטרים האחרים פשוט התחבאו מאחורי האזרחים. אחרי שבוצע הירי, ההמון נסוג חזרה והאירוע קצת נרגע". 

בסיום, חשף הטייס גם כי "אחרי ארבעים דקות הגיעו כוחות יס"מ שפינו את הצומת שבכל הזמן הזה רק שוטר אחד ביצע ירי אחרי עידוד והתעקשות לי".