מור ג'אנאשווילי, אשר עבר ניסיון לינץ' במהלך הפרעות בעכו, התראיין הבוקר (שלישי) בתוכניתם של בן כספית וינון מגל ב-103FM. כבר בפתיחת דבריו, תיאר ג'אנאשווילי את חייו מאז האירוע: " אני פשוט לא מצליח להתאושש, לא פיזית ולא נפשית. מקווה שחסדי שמיים ימשיכו להיות איתי כמו שהתאוששתי מהלינץ' כך גם אצא מזה". 

הוא הוסיף כי "לצערי הרב אני חי בתוך האירוע הזה, אני חווה יום יום סיוטים ופחדים, קשה לי לישון, פיזית זה משפיע על הנפש גם, אני מרותק לכיסא גלגלים ,יש לי חולשה ברגל שמאל שאני לא מצליח לצעוד עליה. אני נופל ויש לי איבוד שליטה בסוגרים. נפגעתי בגב גם. כרגע עושים את כל הבדיקות כדי לדעת עד כמה הנזק בחוט השדרה חמור, אם יש בכלל כזה".

לדבריו, המשטרה עצרה עד כה כ-20 חשודים במעשה, "ביניהם גם אנשים שקשורים לבכירים בעיר, כמו סגן ראש העיר, שייח' גדול ונוספים. לצערי כולם שוחררו למעט שלושה. המשטרה פשוט והפרקליטות בצעד תמוהה אני לא מבין מה קורה פה שיחררו אותם, חגגו בעכו עם שחיטות כבשים". ג'אנאשווילי טען כי לדעתו, יש לעצור את כל מי שהיה באזור בעת ניסיון הלינץ': " כל מי שהיה באיכון היה צריך לעצור לשים במעצר ולא לשחרר אותו כי זה שמישהו זרק אבן לא אומר שהוא לא ניסה לרצוח, זה ניסיון רצח לחלוטין וזה מה שכואב".

"הייתי בן אדם רגיל עובד בחברת ביטוח, מצליח, חברת ביטוח ומנהל את החיים לבד, משכיר דירה לבד, בשנייה אחת החיים שלי הפכו להיות מרותק, עם פחדים, אמא שלי ישנה איתי, איפה זה קיים ילד בן 29? אחי ישן איתי, ואין על זה דין. הדם שלי הפקר? אני לא מבין את המדינה", המשיך קורבן ניסיון הלינץ' שהוסיף כי " כל עוד אני חי אני אדאג למרר לכל אותם נאשמים את החיים, הם לא יצליחו לצאת מזה. גם אלה שהשתחררו אם הם חושבים שיצאו מזה, הם טועים בגדול. זה רק התחיל. כל עוד אני סובל הם יסבלו איתי שנים ארוכות, עשרות שנים אני אדאג לזה, שיהיה ברור".

לסיום, הוא אמר כי יש בציבור הערבי מי שמנסה להסתיר ולשקר לגבי זהות התוקפים: "אמרו שזה ערבי מחוץ לעכו, שקר. זה ערבים מתוך עכו ועכשיו כשמתחילים להגיש את מעט כתבי האישום מבינים שזה אנשים מעכו, שגרים בעיר, שכנים של אמא שלי. זה מטריף לי את הדעת, צריך להתייחס אליהם כמחבלים, כאילו הם מהגדה ועזה, כמו שחגגו בעכו העתיקה כאילו הם מחבלים מעזה. אנחנו לא הפקר, די נמאס, באמת נמאס, אני לא רוצה שאף יהודי יחווה את זה. כל עוד אני חי וקיים, אני אדאג שזה לא יקרה".

בתגובה לראיון, נמסר ממשטרת ישראל: "משטרת ישראל ביחד עם שירות הביטחון הכללי חוקרת בחודשים האחרונים עשרות אירועים חמורים ואלימים שהתרחשו בזמן מבצע "שומר החומות" לרבות אירועי לינץ', הצתות, השחתת רכוש, ירי כלפי שוטרים ועוד. עד כה נעצרו והובאו לדין עשרות חשודים במהלך חקירות שמתנהלות בשוויוניות וללא משוא פנים ללא קשר לזהותם של החשודים או הקורבנות. בין היתר ניתן לציין את פענוח הלינץ' במשפחה יהודית באום אל פאחם, פענוח אירועי הצתות וונדליזם בעכו, פיגוע ירי לעבר שוטרים באום אל פאחם, ירי לעבר אזרח סמוך כפר זלפה ועוד. נציין כי בתיק נשוא הפנייה נעצרו חשודים רבים במעורבות באירוע. חקירת האירוע נמשכת באופן ייסודי ומקצועי על מנת למצות את הדין עם המעורבים. עוד נציין כי בכוונת הפרקליטות להגיש בימים הקרובים כתבי אישום כנגד מספר חשודים המייחסים להם עבירות חמורות. משטרת ישראל תמשיך לפעול למיצוי הדין עם כלל המעורבים בפרעות".