הרמטכ"ל אביב כוכבי ביקר היום (ראשון) באיו"ש עם מפקד פיקוד המרכז, מפקד אוגדת יהודה ושומרון, ראש המנהל האזרחי, נציג שב״כ ומפקדי יחידות נוספים. במהלך הישיבה, אמר: "המאמץ הנדרש מכם הוא המאמץ המודיעיני לצד מאמץ ההגנה במרחב. נמשיך להשקיע את כל היכולות, האמצעים והטכנולוגיה כדי לשרת מאמץ זה, עד שייתפס אחרון המחבלים שברח".

בתוך כך, הבוקר פורסם כי זכריה זביידי, האסיר הביטחוני שנתפס לאחר שנמלט מכלא גלבוע, יועבר לבית החולים רמב"ם שבחיפה כדי לקבל טיפול רפואי לאחר שנחבל בפניו.

העברתו אושרה לבקשת עורך הדין אביגדור פלדמן, שביקש לפנותו לקבלת טיפול עקב הפציעה בפניו וקיבל אישור לפנות אותו לבית החולים תחת שמירה כבדה של שב"ס, היחידה לליווי אסירים, כאשר מיד לאחר מכן יוחזר לכלא.

כזכור, זביידי ברח מכלא גלבוע ביחד עם חמישה אסירים ביטחוניים נוספים ונתפס במהלך סוף השבוע כשהוא מתחבא עם נמלט נוסף, מחמוד עראדה, בחניון משאיות באזור אום אל גאנם. זאת, שעות ספורות לאחר שנתפסו מחמוד עראדה ויעקב קאדרי באזור נצרת הסמוכה. כעת נמשכים החיפושים אחרי שני המחבלים הנותרים שטרם נתפסו. 

אמש התקיים דיון הארכת מעצר בבית משפט השלום בנצרת בנוגע למעצרם של ארבעת המחבלים שנתפסו, בסופו הוחלט להאריך את מעצרם בתשעה ימים. עו"ד חאלד מחאג'נה, סנגורם של שלושה מהאסירים הנמלטים, אמר אמש כי "לא אסכים להארכת מעצרם לתקופה ארוכה. נחקור באמצעות חקירה נגדית את נציג המשטרה באשר לתנאי המעצר שלהם, אני יודע שהם עצורים מאתמול במרתפי השב"כ ואני אבדוק אם עברו עינויים".