מבית החולים רמב"ם עדכנו כי נרשם שיפור במצבם של הקצין והלוחם מדובדבן שנפצעו בהיתקלות הלילית באזור ג'נין, אך מצבם מוסיף להיות קשה. אחד מהפצועים אף החל לתקשר עם משפחתו והוא צפוי להיגמל מהנשמה בהמשך היום. הפצוע השני עתיד לעבור הבוקר ניתוח ממושך להמשך הטיפול בחלק מהפציעות מהן הוא סובל. בסיום הניתוח הוא יחזור למחלקת טיפול נמרץ להמשך טיפול.

בפיקוד המרכז משבחים מאוד את פעולת הפרמדיק המנוסה שטיפל תחת אש בצה"ל סבורים כי הרמה המקצועית שהפגין הפרמדיק הצילו את חיי הלוחמים וכל זה בתנאים מאוד לא פשוטים בשטח. עוד עדכנו בבית החולים כי הפצוע השני עתיד לעבור הבוקר ניתוח ממושך להמשך הטיפול בחלק מהפציעות מהן הוא סובל. בסיום הניתוח הוא יחזור למחלקת טיפול נמרץ להמשך טיפול.

גורמים צבאיים אומרים למעריב כי לא בהכרח פעולה מהסוג הזה מצדיקה צל"ש שכן זה בדיוק מה שנדרש ברמה הערכית והמקצועית מפרמדיק מנוסה שיבצע בשטח תחת אש. יחד עם זאת, מוסיפים הגורמים, המקצוענות, קור הרוח, האומץ והדיוק בטיפול שהפגין הפרמדיק היו מאוד מרשימים באיכותם.

כזכור, מתחקיר ראשוני שבוצע היום בצה"ל עולה כי פציעת הקצין והלוחם מיחידת דובדבן במהלך ההיתקלות הלילית בגדה המערבית נגרמה בסבירות גבוהה מאש צה"ל. 

הרמטכ"ל, רא"ל אביב כוכבי, התייחס לאירועים ואמר כי יש כאן הישג משמעותי, "לילה עם סדרת סיכולים חשובה ביותר שמנעה להבנתנו פיגועים משמעותיים. אלו פיגועים שיכלו לצאת לירושלים, לנתניה, לתל אביב, לעפולה ולכל מקום אחר. זה הישג מודיעיני מבצעי וזה שיתוף פעולה יוצא מן הכלל של צה"ל, שב"כ, ימ"מ - יישר כוח לכולם".

"צריך לזכור ולהזכיר לכולנו שהסיכולים האלה מתבצעים עשרות פעמים מדי שבוע. זה מה שמייצר למדינת ישראל הגנה אבטחה וביטחון באזור יהודה ושומרון וזה לא רק באזור הזה", המשיך.