בהמשך לחשיפת במעריב, אמש הותר לפרסום כי הקצין שנעצר בחשד לביצוע עבירות מין ופגיעה בפרטיות של חיילות ומשרתות קבע ביחידיתו, הוא סא"ל דן שרוני, מפקד בית הספר לנהיגה בבה"ד 6, אשר נעצר ב-9 בנובמבר 2021 בחשד לביצוע עבירות מין ופגיעה בפרטיות. הבוקר (חמישי) שוחחה ליאת, אמה של אחת מנפגעותיו, עם ניסים משעל וגיא פלג ב-103FM.

בפתח דבריה תיארה ליאת את מעשיו של סא"ל שרוני: "הוא שם מטען בחדר, ובתוך המטען הייתה מצלמה נסתרת במשך שבועיים או שלושה הוא ראה מה שמתרחש בתוך החדר. אחת מהבנות גילתה את המטען הזה, פתחה אותו, הוא העלה בה חשד כל הזמן. היא נסעה בסערה הביתה. היו בחדר שלוש בנות, הן ישנות ביחד, מתקלחות, יוצאות מהמקלחת עם מגבת. הוא היה כמו אבא שלהם, הם דיברו איתו על הכל, הוא היה ממש קשוב אל הבנות".

"הבת שלי עדיין בצבא, יכול להיות שהיא תפרוש מהצבא. היא בטראומה, היא לא אוכלת ולא שותה, היא ירדה שישה קילו בשבועיים. התחושות הן קשות, אין אמון בצה"ל", הוסיפה.

"לא היה עימות ביניהם, הוא הודה במעשים אז לא היה עימות. הוא לא הסביר למה הוא עשה את זה. אתה שולח ילדה לצבא ומצפה שיעטפו אותה בחום. התחושה קשה. אני בטוחה שלא ניתן היה לאתר את זה, זה יכול היה להימשך עוד שנים, אבל אני מקווה שיקבל את העונש הראוי לו. למיטב ידיעתי הוא לא הדליף את הסרטונים. אני מאמינה שנגיש תביעת פיצויים מהצבא", סיימה האם את דבריה.