פיגוע הדקירה באשקלון: המחלקה לחקירות שוטרים בודקת את הירי שביצע השוטר שחיסל את לפנות בוקר (שלישי) את המחבל באשקלון. מדובר בהליך סנדרטי לחלוטין במקרה שבו מדובר באיש משטרה שעושה שימוש בנשק וגורם למותו של אחר. 

עוד קודם לכן הגיע לבתי החולים ברזילי באשקלון מפקד מרחב לכיש, נצ"מ ברק מרדכי, ששוחח עם קצין המשטרה מתחנת אשקלון, פקד ו', שחיסל את המחבל ומנע פיגוע גדול. 

במהלך הביקור שיבח אותו מפקד המרחב, ואמר לו: "הפעילות שלך סיכלה פיגוע שיכול היה להיות מכוון גם כלפי אזרחים. התגובה המהירה והנחישות שלך, הובילו לנטרול המהיר של המפגע, בדיוק כפי שמצופה מכל שוטר וקצין בארגון. בשמי, בשם מפקד המחוז הדרומי והשוטרים, מאחלים לך החלמה מהירה". 

קצין המשטרה סיפר על מה שהתרחש לפנות בוקר: "הייתי בפעילות מבצעית באזור, ובשלב מסוים הבחנתי בחשוד המתרועע באזור אתרי הבנייה. צמצמתי מרחק, ניגשתי אליו וביקשתי לבצע בידוק כמקובל. החשוד אמר כי כליו נמצאים במכולה הממוקמת במרחק 20 מטרים מהמקום. ניגשנו יחד לשם והתחלתי בבידוק. תוך כדי שאני מנסה לאתר נשק על גופו, הוא שלף סכין ודקר אותי בראש. הדפתי אותו לאחור, שלפתי את אקדחי ויריתי בו.