עמוס ידלין, לשעבר ראש אמ"ן, התארח הבוקר בתכניתם של גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM והתייחס להתמודדות של ישראל עם האיומים מאיראן לאחר חיסול הבכיר ולאזהרת המסע לטורקיה. ידלין נזכר בתקופה שבה הוא עצמו היה מאוים: "כשסיימתי להיות ראש אמ"ן היה מיליון דולר על ראשי ביחד עם דגן וברק. אתה נזהר יותר, אתה דואג לא לתת להם אינפורמציה על חייך האישיים, איפה אתה גר, לאן אתה נוסע".

"כוחותינו לא רעים, יש לנו מודיעין מאוד טוב על איראן, ואנחנו נותנים את האזהרות הנכונות. אני חושב שאזהרת המסע לטורקיה היא מסוג הדברים שכנראה מבוססים על מודיעין טוב, ויש גם שיתוף פעולה. הם (איראן) מאוד רוצים לעשות את זה מבלי שיהיה אפשר לקשר את זה אליהם", אמר בהתייחסות להתמודדות עם איומי איראן. 

הוא התייחס ליחסי טורקיה ואיראן, ואמר כי "טורקיה היא מדינה שכנה לאיראן, יש ביניהן יחסים, אנשים נוסעים מאיראן וטורקיה והפוך כל הזמן. טורקיה איננה בת ברית של ישראל, מאז שארדואן עלה לשלטון הייתה התרחקות". 

בנוגע לאזהרת המסע הממוקדת שיצאה לחלק מהישראלים הנמצאים בטורקיה, התייחס ידלין ואמר כי" הדיפלומטים הם מטרה יותר קלה, כי הם נמצאים שם כל הזמן. אם ההתראה ממוקדת אליך, סימן שמשהו ראה פעולות ממוקדות אליך". 

לסיום, הוא התייחס לשינוי המדיניות של ממשלת ישראל בנוגע לאיראן לפיה "לא תהיה לאיראנים חסינות במדינתם", וליחסים השבריריים שבין המדינות: "שני הצדדים נזהרים לא לעבור קו שיהפוך לעימות גלוי, אך אנחנו בעימות, ובעימות גם עושים שגיאות". 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM