סגן מפקד פיקוד הצפון לשעבר, אלוף (מיל') איל בן ראובן שוחח הבוקר (שני) עם יואב מינץ ברדיו צפון 104.5FM והתייחס לקשר בין חמאס לחיזבאללה: "צה"ל נערך לשתי חזיתות, בצפון ובדרום". 

בן ראובן הסביר כי להנייה ונסראללה שלושה דברים משותפים: "טרור כתפיסת עולם, ישראל והתמיכה האיראנית בשניהם. לא הייתי נכנס למקלטים בשביל זה אבל ברור שצריך לעקוב".

לטענתו, הוא הרבה יותר מוטרד מפעילות חיזבאללה שאינה נראת: "מי שיודע להילחם לא מכין את עצמו בתוך עמדות גדולות, אלא להפך, מסתיר את עצמו על מנת שבפעם הראשונה לא יהווה מטרה ובפעם שנייה ינסה להפתיע, והם הפתיעו לפני המלחמה ב-2006".

בהמשך הסביר כי מי שנדרש לטפל בהרמת הראש של הארגון בלבנון הוא האו"ם והצבא במדינה, אך הם לא עושים זאת. "אז נשאלת השאלה למה צה"ל לא מטפל? והתשובה היא שלא על כל אירוע רצים למלחמה, היא תגיע אלינו לבד וצריך להיערך אליה.

בהמשך, התייחס בן ראובן לדיווחים על פגישה חשאית של בכירי צבא מישראל ומדינות ערביות בנושא תיאום חזית משותפת מול איראן. "הקשר שמתהווה עם סעודיה, המדינות המפרציות, ומדינות ערביות נוספות הוא קשר מבורך, והגורם לו הוא איראן. המעגל הזה של ישראל ומדינות ערביות באזור, להערכתי, תהיה לו השפעה חיובית על הגעה לאיזשהו הסדר עם הפלסטינים".

לדבריו, מדובר בפתרון אפשרי בשלושה מעגלים: "הפנימי יהיה שאפשר להושיב את מנהיגנו עם הפלסטינים בתוך חדר, השני הוא שהקשר בין ישראל והמדינות הערביות יוכל ללחוץ להגיע לאיזושהי הסדרה, והשלישי הוא הבינלאומי, האמריקאים ואירופה".