פלסטינים הגיעו לקבר שמואל הנביא מצפון לירושלים ותקפו יהודים שהגיעו לתפילה במקום. כוחות מג"ב שהגיעו הרחיקו את הנוכחים והפרידו אותם, עד כה אין נפגעים באירוע. במשטרה פתחו בחקירה על מנת להתחקות אחר הפורעים הפלסטינים.

יו"ר הליכוד בנימין נתניהו אמר כי "כבוד לאומי הוא לא מותרות. היעדרו יעלה בחיי אדם. נסיון הלינץ בקבר שמואל הנביא מזעזע, עשרות ערבים תוקפים באלימות קשה צעיר יהודי אחרי שהניף דגל ישראל כשהוא שרוע על המדרכה והם בועטים וחובטים בו בכל גופו, וכל זה מול שוטרים".

יו״ר הציונות הדתית ח״כ בצלאל סמוטריץ׳: "הקמנו את מדינת ישראל לא רק אבל בהחלט גם כדי שיהודים יוכלו לחיות בביטחון ולהסתובב בכל מקום ללא פחד מפוגרומים כפי שביצעו בנו הגויים באלפי שנות גלות. שנים של שקרי פוליטיקלי קורט, עיוותים דמוקרטיים, בלבול, חולשה ואבדן דרך במערכות האכיפה והמשפט הביאו להרמת ראש של אויבינו והופכים אותנו היהודים בארץ למיעוט נרדף. ‏אנחנו חייבים להתעשת ולהכות באויב מבית מכה קשה וכואבת שתזכיר לנו ולו שאנחנו בעלי הבית על הארץ הזו והמדינה הזו. ואז יהודים יחזרו לחיות כאן בביטחה".

יו״ר ש״ס אריה דרעי מסר: "כשהם מרגישים שהכל מותר להם, הם גם יתקפו בלינץ׳ אכזרי, יהודי צדיק שכל חטאו בכך שהניף בגאווה את דגל ישראל במדינת היהודים. פורעי החוק הללו, מקומם הטבעי מאחורי סורג ובריח".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר: "במדינת ישראל של גנץ לפיד, תוקפים יהודי שמניף דגל ישראל, בועטים בו כשהוא שרוע על הרצפה ועוד לעיני השוטרים וזה עובר בשתיקה, במקום לירות במחבלים ולכתוש אותם. בעזרת השם ניתן גב לשוטרים והחיילים שלא יחשבו פעמיים ולא יחששו לירות במחבלים. בכנסת הבאה נקדם את הצעת החוק שיזמתי חוק חסינות לחיילים והשוטרים. הגיע הזמן לתת ביטחון לתושבי המדינה ולהפסיק את ההפקרות".