סוכנות הידיעות הסורית סאנא דיווחה הערב (שישי) כי מערכות ההגנה האווירית הופעלו כנגד טילים באזור דמשק. על פי דיווח של המרכז הסורי לזכויות אדם והתקשורת האיראנית, התקיפות התמקדו באזור א-סיידה זיינב ונמל התעופה הבינלאומי בדמשק כנגד מטרות איראניות, בין היתר מחסני אמל"ח ומשאיות. דיווח נוסף טוען כי אחד מיעדי התקיפה היה גם סוללת נ"מ סורית דרומית לדמשק.

חלקי יירוט של מערכת ההגנה האווירית הסורית:

דיווח ערבי: רוסיה דרשה מאיראן לסגת מעמדות בסוריה בשל התקיפות הישראליות

מקור בצבא סוריה מסר לתקשורת המקומית כי "קצת אחרי השעה 23:00 מספר רקטות  פגעו במספר יעדים באזור העיר דמשק. נזק נגרם לרכוש בלבד". מקור אחר מסר כי יעד נוסף לתקיפה היה בסביבת העיר א-דימאס, שממערב לבירה דמשק. 

זו איננה הפעם הראשונה בו נמל התעופה בדמשק מותקף. כזכור, לפני כחודש דיווחה הטלוויזיה הממלכתית הסורית כי סוללות ההגנה האווירית פעלו נגד "התוקפנות הישראלית" בפרבריה הדרומיים של הבירה דמשק. על פי הדיווח, ישראל תקפה את נמל התעופה הבינלאומי של העיר, ובמהלכה, נהרגו חמישה חיילים סורים ונגרם נזק. המרכז הסורי לזכויות אדם דיווח כי בתקיפה נגרם נזק למחסנים שהיו בסמוך לשדה התעופה הבינלאומי.

בהמשך, דיווח  ערוץ אל-חדת' הסעודי כי משמרות המהפכה של הרפובליקה האסלאמית של איראן וארגון הטרור השיעי שינו את מיקומם של כלי נשק, תחמושת וטילים מהאזור הכפרי של חומס לאזור תדמור, מחשש לתקיפה ישראלית. כמו כן, מרכז המעקב הסורי לזכויות האדם דיווח כי התחמושת הועברה למקומות "מבוצרים".