כלי תקשורת סעודים דיווחו הלילה (חמישי) כי משלוחי נשק שהועברו מאיראן לחיזבאללה הותקפו באזור דמשק.  מרכז המעקב הסורי לזכויות אדם דיווח כי לפחות ארבעה טילים פגעו במטרות בשדה התעופה של דמשק ובאזור א-סיידה זיינב, שמדרום לבירה. לפי כלי תקשורת במדינה, אין דיווחים על נפגעים. צבא סוריה דיווח על נזקים.

על פי הדיווחים, בין המטרות שהותקפו היה מטוס מטען איראני מדגם "EP-PUS" של חברת איליושין. עוד דווח כי מטוסים מדגם זה תועדו בשבוע האחרון במסלול טהרן-מוסקבה.

כזכור, לפני כשלושה ימים דיווחה סוכנות הידיעות הסורית כי שני פיצוצים נשמעו בשמיים מסביב לדמשקף זאת לאחר שיומיים קודם לכן הותקפו מחסנים ובהם נשק שהיה אמור לעבור מאיראן לחיזבאללה בלבנון. 

כאמור, על פי דיווחים בתקשורת הערבית, באותה תקיפה נפגעו מחסנים המשמשים לאחסון ולהעברת "חומרים רגישים" מאיראן ללבנון. לפי הדיווחים, המחסנים בהם פגעה ישראל משמשים את יחידה מספר 4400 האחראית על העברת נשק לארגון הטרור חיזבאללה. בתקיפה הושמד ציוד לוגיסטי צבאי ששימש להרכבת מל"טים מתוצרת איראן באזור נמל התעופה הצבאי אל-דימאס במערב דמשק. 

ערוץ אל-ערבייה הסעודי הוסיף כי לפי מקורותיו יחידה 4400 פעלה להעביר "אמצעי לחימה מסוכנים" בכסות של סיוע הומניטרי. המקורות ששוחחו עם הערוץ מסמנים את החאג' פאדי כמי שעומד בראש היחידה.