כלי התקשורת בסוריה דיווחו הערב (שבת) כי מערכות ההגנה האווירית הופעלו בעקבות תקיפה ישראלית בסמוך לבירה דמשק. הצבא הסורי מסר כי חמישה בני אדם נהרגו ולפי משרד הבריאות הסורי 15 נפצעו.

הערכה בישראל כי שלושה מההרוגים בשכונת כפר סוסה נהרגו כתוצאה מירי טילי קרקע- אוויר סוריים. שני הרוגים נוספים מהצבא הסורי שעליהם דווח נפגעו כנראה באזור אחר לאחר שבוצע ירי לעבר המטוסים.

מרכז המעקב הסורי, ארגון אופוזיציה הפועל מבריטניה, מסר כי התקיפה המיוחסת לישראל כוונה לאזור כפר סוסה שבבירה דמשק, שם על פי הגורמים מתקנים השייכים לאיראן, ובהם גם בית ספר, וכן מתחם ביטחוני גדול. ערוץ אל-מיאדין הלבנוני, דיווח כי ישראל גם תקפה באזור תל אל-מסיח, צפונית לסווידא, בדרום-מערב המדינה. 
 

סוכנות הידיעות הסורית 'סברין ניוז' דיווח בסוף חודש ינואר, כי ישראל תקפה משאיות בגבול המדינה עם עיראק, סמוך לאל-בוכמאל. לפי הדיווח, המשאיות שהותקפו הינן משאיות מזון שעברו את הגבול. לא דווח על נפגעים במקום. מוקדם יותר, אירעה תקיפה של שיירה של 25 משאיות באל-בוכמאל בגבול סוריה-עיראק, ודווח כי התקיפות האוויריות בוצעו כנגד מפקדים איראנים ונהרגו לפחות אשרה בני אדם וביניהם גם מפקד מיליציה פרו-איראנית.