מסר מחיזבאללה? חשבונות המזוהים עם ארגון הטרור השיעי הפיצו היום (חמישי) ברשתות החברתיות סרטון חדש ובו נראים פעילי הארגון, כשהם חמושים, לצד דגל לבנון ודגל הרשות הפלסטינית. ברקע, הקריין מקריא בעברית את המסר לישראל - "הישות הזמנית שלכם יותר חלשה מקורי עכביש, אתם תיעלמו ופלסטין תישאר ערבית". עוד אמר הקריין, כי "ההתנגדות אורבת בכל העוצמה מהיכן שלא תדעו".

מוקדם יותר היום,  שייח' נעים קאסם, סגן מזכ"ל חיזבאללה, התראיין לסוכנות הידיעות האיראנית "תסנים" והתייחס לימים הסוערים שעוברים על המדינה בעקבות הרפורמה במערכת המשפט. לדבריו, "הסכסוך הפנימי יהיה הגורם החשוב ביותר לנפילתה של ישראל".

כמו כן, כי שייח' קאסם הדגיש כי "אנו עדים להתחזקות של ההתנגדות הפלסטינית, בעוד שישראל מנסה לחזק את פרויקט הנורמליזציה עם מדינות ערב, ולשכנע כי איראן היא האויב של מדינות ערב ולא רק שלה. עם זאת, היום הכל משתנה, אנו עדים להתכנסות של מדינות הערב באזור ליצירת שלום והיציבות ביניהן".

בשבוע שעבר נאם מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, והתייחס גם הוא לסערה הפוליטית בישראל סביב הרפורמה המשפטית. נסראללה הדגיש כי "ישראל נמצאת בבעיה, היא לעולם לא הייתה חלשה, מבולבלת ומסוכסכת כפי שהיא היום". כמו כן, התייחס בנאומו גם לפיגוע המטען במגידו, ואמר כי "אם ישראל תחליט לתקוף את לבנון, זה יגרור את האזור כולו למלחמה, וארגון חיזבאללה יגיב במהירות לכל מתקפה כזו".