טל לב רם, הכתב הצבאי של 'מעריב' התראיין היום (שני) בתוכניתם ניסים משעל וסיוון כהן ב-103FM, והתייחס לכלי הטיס שחדר הלילה מסוריה לשטח ישראל, ולמתיחות הבטחונית בצל האשמות הסורים כי לטענתם ישראל תקפה בתקופה האחרונה במדינה.

איראן וחיזבאללה מעורבים? אותרו חלקי כלי הטיס שחדר מסוריה לישראל

"אתמול בשעות הערב המאוחרות חדר מל"ט איראני מהשטח של סוריה לשטח ישראל והופל על ידי חיל האוויר", אמר לב רם בפתח דבריו, "ההנחה והערכת המצב שזה קשור לכלי איראני".

"אם נסתכל בכל השנה האחרונה אנחנו רואים כל הזמן ניסיונות של איראן להגיב בכל מיני דרכים", הוסיף, "ניסיונות של פיגועים, ההיבט של תגובה שבאה מסוריה כלפי ישראל, מזכיר שבשומר החומות היה אירוע דומה. זה לא דבר לגמרי חדש והוא רק ילך ויתעצם הסיפור של מל"טים, מכיוון שהאיראנים שולחים הרבה כלים מהסוג הזה גם לסוריה וגם לעיראק".

לאחר מכן התייחס למתיחות בין רה"מ נתניהו לשר הביטחון גלנט ואמר כי "אין טירוף מערכות יותר גדול מזה, אנחנו שמונה ימים מאז ההודעה של נתניהו אבל למעשה שר הביטחון ממשיך את הלו"ז כרגיל, וככל שלא מגיע מכתב הדבר הזה מקובע כך. אם אני מסתכל על ההיגיון הישר, נדמה לי האיראנים, גם אם לא התכוונו, קרקעו את שר הביטחון גלנט לתפקיד שר הביטחון, אלא אם כן נתניהו ימשיך בסדר קבלת החלטות חסרת אחריות בעניין הזה".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103FM