תקיפות ישראליות נרחבות אירעו הלילה (בין שני לשלישי) בדמשק, בירת סוריה, כך על פי דיווח של סוכנות הידיעות המקומית. עוד דווח כי יורטו מספר טילים על ידי מערכות ההגנה האוויריות אשר הופעלו באזור, וכי שני בני אדם נהרגו וכמה נוספים נפצעו. מדובר בתקיפה הרביעית עליה דווח השבוע. 

חיזבאללה טוען: בכיר נוסף בארגון נהרג בתקיפה המיוחסת לישראל
פגיעה ביכולות המזל"טים של חיזבאללה: תיעוד נזקי התקיפה המיוחסת לישראל בסוריה

לפי הפרסומים בטלוויזיה הסורית הממלכתית ובסוכנות הידיעות המקומית "SANA", הדי פיצוצים נשמעו באזור הבירה כשלטענת הסורים - מערכות ההגנה האוויריות הצליחו ליירט את רוב הטילים ששיגרה ישראל.

עוד דווח כי התקיפה כוונה לחלקה הדרום-מזרחי של הבירה דמשק ולנמל התעופה הבינלאומי בעיר. במקביל לתקיפה, תושבי רמת הגולן ואזור הכנרת דיווחו על הדי פיצוצים שנשמעו בקרבתם, ולאחר שבכמה כלי תקשורת ערביים נטען כי טיל הגנה אווירית סורי חדר לשטח ישראל ויורט בצפון הארץ - בצה"ל הבהירו כי אינם מכירים אירוע כזה.

כאמור, על פי הדיווחים, לא מדובר בפעם הראשונה שבה ישראל תוקפת השבוע בגזרה הסורית. שלשום דווח על תקיפה, בה נהרג פעיל חיזבאללה חסן מוחמד יאסין סופאן. ארגון הטרור התייחס למותו, בהודעה שהוציא: "חיזבאללה הלבנוני מתאבל על מותו של המנהיג, חסן מוחמד יאסין סופאן שלפי החשד נהרג בפשיטות הישראליות האחרונות באזור הכפר חומס".

בעקבות התקיפה, משרד החוץ הסורי איים על ישראל: "דוחפת דוחפת את האזור להסלמה כוללת ושלב חדש של חוסר ביטחון וחוסר יציבות".