עדכונים חיים

דיווח: שלושת הבכירים האיראניים נהרגו עקב התקיפה בסוריה

ע"פ דיווחים, מבנה בסוריה ובו שלושה בכירים איראניים הותקף | צה"ל תקף מבנה צבאי של חיזבאללה במרחב עייתא א-שעב שבדרום לבנון | הצבא מיפה את בית המחבל שביצע את פיגוע הירי בעלי אתמול

ההפצצה בסוריה ההפצצה בסוריה (צילום: רשתות ערביות)
ההפצצה בסוריה צילום: רשתות ערביות

דיווח: שלושת הבכירים האיראניים נהרגו עקב התקיפה בסוריה

ע"פ דיווח ברשתות הערביות, שלושה בכירים איראניים נהרגו עקב התקיפה בסוריה, כאשר ביניהם רדא זארעי, יועץ איראני מטעם משמרות המהפכה. מוקדם יותר ערוץ הטלוויזיה הסעודי "אל-חדת'" דיווח בהתבסס על המרכז הסורי למעקב אחר זכויות אדם, ארגון אופוזיציה למשטר אסד הפועל מלונדון, כי הפיצוצים בעיר בניאס שבצפון-מערב סוריה נבעו מתקיפה ישראלית. עוד דיווח הערוץ כי לפחות אדם אחד נהרג בתקיפה.

סוכנויות הידיעות
תקיפה בסוריה צילום: רשתות ערביות

דיווח בסוריה: פיצוץ בבניין בו שהו בכירים איראניים

כלי התקשורת בסוריה דיווחו על "שלושה פיצוצים גדולים" שנשמעו בעיר בניאס שבמחוז לאטקיה במערב המדינה, כשלפי ההערכות מדובר בתקיפה ישראלית שכוונה נגד שלושה בכירים איראנים שהיו בתוך בניין בעיר.

סוכנויות הידיעות
כוחות צה"ל בעזה - מלחמת חרבות ברזל צילום: דובר צה"ל

צוות הקרב של חטיבת ביסל"ח נכנס ללחימה בלב ח'אן יונס

צוות הקרב של חטיבת ביסל"ח (828) נכנס אמש (ה') ללב חאן יונס והצטרף ללחימה לצד צוותי קרב חטיבתיים נוספים תחת אוגדה 98 שממשיכים בלחימה להכרעת ארגון הטרור חמאס. ביממה האחרונה זיהו כוחות החטיבה שני מחבלים חמושים בנשק כשאחד מהם נשא תיק ובתוכו מטען. מסוק קרב תקף וחיסל את המחבלים. 

כוחות צוות הקרב של חטיבה 7 פשטו במהלך היממה האחרונה על שורת תשתיות טרור במערב חאן יונס, במהלכן איתרו מחסן אמצעי לחימה ובו מספר רב של נשקים מסוג קלאצ'ניקוב ותחמושת. במהלך הפעילות מכלול האש החטיבתי הכווין כלי טיס שחיסל ארבעה מחבלים שנעו לעבר לוחמי החטיבה. עוד במרחב חאן יונס, מטוס קרב תקף בהכוונת מרכז האש של אוגדה 98 בור שיגור בו הוטמנו רקטות.

מעריב אונליין
מיפוי בית המחבל שרצח שני ישראלים בפיגוע הירי בעלי צילום: דובר צה"ל

לוחמי צה"ל מיפו את בית המחבל שביצע את פיגוע הירי בעלי בו נרצחו שני ישראלים

כוחות הנדסה, לוחמי יחידת דובדבן וכוחות מילואים פעלו הלילה בקלנדיה שבמרחב חטיבת בנימין למיפוי בית המחבל מחמד מנאצרה, אשר ביצע את פיגוע הירי אתמול בתחנת הדלק בעלי בו נרצחו שני אזרחים ישראליים. במהלך המיפוי איתרו הכוחות אקדח בביתו של המחבל.

אלון חכמון

צה"ל תקף מטרות של חיזבאללה בדרום לבנון

צה״ל תקף מטרות של ארגון הטרור חיזבאללה: מבנה צבאי ותשתית טרור של הארגון הותקפו בדרום לבנוןץ מטוסי קרב תקפו לפני זמן קצר מבנה צבאי של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב עייתא א-שעב שבדרום לבנון. בנוסף, מטוסי קרב תקפו תשתית טרור של הארגון במרחב לבונה.
 

מעריב אונליין

כוחות צה״ל החלו כעת בפעילות למיפוי בית המחבל מעלי

כוחות צה״ל החלו כעת בפעילות למיפוי בית המחבל מחמד מנאצרה בקלנדיה שבחטיבת בנימין.

המחבל מחמד מנאצרה ביצע את פיגוע הירי אמש בתחנת הדלק בעלי, בו נרצחו שני אזרחים ישראלים, אוריה הרטום ויצחק צייגר ז"ל.

אלון חכמון