עדכונים חיים

חגורת האש מתרחבת: צה"ל בתקיפה עוצמתית בדיר אל בלח | צפו

המשא ומתן לעסקה יתחדש מחר בקהיר, כשעל פי הדיווח ברויטרס יש הסכמה על משך ההפוגה בעזה. במקביל, ישראל ממשיכה להתנגד לחזרתם של התושבים לצפון הרצועה

תקיפה בעזה תקיפה בעזה (צילום: צילום מסך)
מעריב אונליין

צה"ל תוקף באזור קארארה שבחאן יונס

צה"ל ממשיך לתקוף את אזור קארארה שחלקו שטח חקלאי רווי במערך תת קרקעי ו'מדינת חמד', שכונה שנבנתה במימון אמיר קטאר ובמרביתה התגוררו פעילים ובכירים מתנועת חמאס.

לכתבה המלאה

מעריב אונליין

צבע אדום בעוטף עזה

אזעקת צבע אדום נשמעה בכיסופים שבעוטף עזה.

מעריב אונליין

חגורת האש מתרחבת: צה"ל בתקיפה עוצמתית בדיר אל בלח

בעזה מדווחים על תנועה של כוחות מתמרנים מחאן יונס צפונה לכיוון מחנות המרכז, במקביל לתקיפות האוויריות. דיווחים מעזה על יותר מ-70 תקיפות. חמאס מבצעים ירי מאסיבי של פצצות מרגמה לאזור שבו נצפתה התקדמות קרקעית של צה״ל באל-קרארה.

תקיפה בדיר אל בלח (צילום :רשתות ערביות)
מעריב אונליין

רויטרס מפי מקורות מצריים: המו״מ להפסקת אש בעזה יתחדש מחר בקהיר

סוכנות הידיעות רויטרס דיווחה היום (שבת) כי המשא ומתן להפסקת אש בעזה יתחדש מחר בקהיר. על פי הדיווח, ישנן כמה הסכמות בין הצדדים כמו: משך ההפוגה בעזה, שחרור החטופים והאסירים הפלסטיניים. כמו כן, הפערים נוגעים לנסיגת כוחות צה״ל מצפון הרצועה והחזרת תושבי האזור לבתיהם.

תמונתו של סמל עוז דניאל בהפגנה לשחרור חטופים (צילום: אבשלום ששוני)תמונתו של סמל עוז דניאל בהפגנה לשחרור חטופים (צילום: אבשלום ששוני)

 

מעריב אונליין

ההרוגים בתקיפת הרכב בדרום לבנון: פעילים מרכזיים במיליציה שנתמכת בידי איראן

כלי תקשורת ערביים דיווחו היום (שבת) כי בתקיפת הרכב המיוחסת לישראל באזור נאקורה שבדרום לבנון חוסלו פעילים מרכזיים במיליציה שנתמכת בידי איראן ופועלת לצד חיזבאללה.

מעריב אונליין

דיווח בלבנון: משלחת ישראלית צפויה להגיע לקהיר בשעות הקרובות

עיתון "אל-אח'באר" הלבנוני, המזוהה עם חיזבאללה, דיווח הבוקר (שבת) כי בשעות הקרובות צפויה להגיע לקהיר משלחת ישראל, על מנת לקדם את המגעים לעסקה לשחרור חטופים. על פי הדיווח, ישראל תציג את שמות המחבלים הפלסטינים שהיא מסברת לשחרר ותדרוש לקבל את רשימת החטופים שייכללו בעסקה הקרובה. 

מעריב אונליין

לאחר תקיפת הרכב: חיזבאללה הודיע על 3 מחסולים בשורותיו

ארגון הטרור הודיע על 3 מחוסלים בשורותיו - מוסטפי חוסיין סלמאן, מוחמד עלי ע'בריס ועלי עבד אל-דין קאסם. השלושה נהרגו בתקיפה ישראלית אמש. מאז שפרצה המלחמה חיזבאללה הודיע באופן רשמי על 226 הרוגים. 

מחבלי חיזבאללה שחוסלו בדרום לבנון (צילום: רשתות ערביות)מחבלי חיזבאללה שחוסלו בדרום לבנון (צילום: רשתות ערביות)

מעריב אונליין
צבא לבנון צילום: רויטרס

דיווח: חיזבאללה עצר קבוצת חמושים לא מזוהה בדרום ביירות

בלבנון דווח היום (שבת) כי חיזבאללה עצר קבוצת חמושים לא מזוהה בדרום ביירות. אחרי חקירה הם הועברו לשגרירות הולנד וגורשו. על פי הדיווחים, הם שייכים ליחידה מיוחדת של צבא הולנד שערכה תרגיל סודי לפינוי חירום מביירות במקרה שפורצת מלחמה.

מעריב אונליין

צה״ל תקף את מרחב השיגור ממנו בוצע השיגור אמש לזיקים

בהמשך לשיגור שבוצע אמש (שישי) משטח רצועת עזה לעבר שטח ישראל, כלי טיס תקפו בהכוונת מרכז האש של פיקוד הדרום את מרחב השיגור בצפון הרצועה ממנו בוצע השיגור ומספר מטרות נוספות ביניהם בורות שיגור ותשתיות טרור ששימשו את ארגון הטרור חמאס. במרכז הרצועה, צוות הקרב של חטיבת הנח״ל חיסל כעשרים מחבלים לאורך היממה האחרונה. באחת הפעילויות, מכלול האש החטיבתי זיהה חוליית מחבלים מעמיסה אמצעי לחימה על רכב שהחל לנסוע סמוך לכוחות, מכלול האש הכווין כלי טיס שסגר עליהם מעגל וחיסל אותם.

לוחמי צה''ל ברצועת עזה (צילום: דובר צה''ל)לוחמי צה''ל ברצועת עזה (צילום: דובר צה''ל)

מעריב אונליין
אזור התקיפה בלבנון צילום: רשתות ערביות

דיווח: שלושה פעילי חיזבאללה חוסלו בתקיפת רכב בדרום לבנון

העיתון הלבנוני אל-אח'באר, המקורב לחיזבאללה, דיווח כי תקיפת הרכב בוצעה בכביש הראשי של אזור נאקורה שבדרום לבנון. על פי הדיווח, שלושה אנשים נהרגו, כשרשת סקיי ניוז בערבית דיווחה כי ההרוגים הם פעילי חיזבאללה. התקיפה בכלי התקשורת הערביים מיוחסת לישראל.

מעריב אונליין
תקיפה נגד רכב בדרום לבנון צילום: רשתות ערביות

דיווח על תקיפה ממוקדת נגד רכב בדרום לבנון

רכב הותקף לפני זמן קצר באזור נאקורה שבדרום לבנון.

מעריב אונליין

ישראל הבהירה: לא נקיים מו"מ עד שלא נדע מי מהחטופים בחיים

ישראל הבהירה למצרים ולקטאר כי היא לא תקיים סבב שיחות נוסף שבנוגע לעסקה לשחרור החטופים עד שחמאס לא יציג רשימה של החטופים שנמצאים בחיים, כך לפי דיווח של ברק רביד אתמול ב"וואלה"!.

לכתבה המלאה 

מעריב אונליין

חיזבאללה הודיע על חיסולו של פעיל נוסף בשורותיו

ארגון הטרור הודיע על חיסולו של פעיל נוסף בשורותיו - עלי מוחמד (שהאב). מאז שפרצה המלחמה הודיע חיזבאללה על מותם של 223 מפעיליו.

מעריב אונליין