הפיצוצים הרבים של המנהרות, בין אם מהאוויר או באמצעות חומרי נפץ, אילצו את היחידה להעביר שבויים למקומות מסתור עיליים בדירות חשאיות, ולעיתים אף להסתיר אותם ברכבים נטושים למראית עין ברחובות. א-שארק אל-אווסט מדווח כי היחידה אחראית גם על הוצאת החטופים ממקומות המסתור למקומות השחרור. הם משתמשים במספר רכבים זהים כהסוואה, ומעבירים את החטופים בין כלי רכב שונים עד למסירתם לצלב האדום.
א-שארק אל-אווסט מציין כי מקרה אל-חוואג'רי הוא המקרה השני שחושף את חוסר הדיוק במודיעין הישראלי, אחרי המקרה של חוסיין פיאד, מפקד גדוד בית חאנון.