"בחמאס מרוצים: עוד תמונות בסגנון 'נכבה', עוד בכי ומניפולציות רגשיות זה תמיד טוב. זה שווה להם הרבה כסף בתרומות ובגיוס משאבים לטובת 'העתיד הזוהר' וגם באלג'זירה מרוצים מהרייטינג והויז'ואל".
"אם איסלאמיסטים יכולים לגדוע רעיונות, אפשר לגדוע גם רעיונות איסלאמיסטים" מסביר. "ואם ישראל של 1948 הצליחה לגדוע את רעיון 'המזרח התיכון הטהור ממי שאינם לא-מוסלמים' באמצעות הקמה לתחייה של המולדת היהודית, היא בהחלט תוכל לגדוע את רעיון היישות הטפילית המכונה חמאס, אם היא תרצה בכך".
על תושבי רצועת מסביר כי "תושבי עזה המובלים ע"י חמאס כחמורים לשחיטה תמיד היו ויהיו אמצעים מדרגה נחותה הנתונים לחסדי השליט שמתכנת אותם מגיל צעיר לצורך קידום הסדר הלאומי או הדתי בו הוא חפץ: פעם הם הכדור שיורה את הקליע ובפעם אחרת הם הגוף שסופג את הקליע, הכל לפי הצורך של השליט היושב בקטר, טורקיה, איראן או אלג'יריה והרי מה הם החיים?".
"אל נא תאמרו כי אלה שנהרגים למען אללה מתים הם, הרי הם חיים אצל ריבונם את חיי הנצח ואתם אינכם מבינים זאת" (תרגום חופשי, הקוראן, סורה 2, פסוק 154).
"וכך כתב אחד המגיבים העזתים: 'אם איש פת"ח מדבר אומרים שהוא משת"פ של אבו מאזן…אם שיח' מסויים מדבר אומרים שהוא סלפי קיצוני שמקבל כסף מסעודיה (הבוגדת)...אם סתם מישהו חסר שיוך מדבר אומרים שהוא הדיוט…אם אישה מדברת - קוראים לה פרוצה…אם נער מדבר אומרים שהוא פזיז…אם ילד מדבר אומרים שהוא חסר בינה…אם איש עמל מדבר אומרים שהוא מפחד לא לקבל אישור עבודה מהמתפ"ש…אלו הם החיים תחת המשטרים הערביים…הם קובעים מי ידבר ועל מה ידבר ואילו כל היתר…הם מרגלים בשירות האוייב'".
"המשחק בחייהם של אנשי עזה צריך להיפסק, הן המשחק על ידי ארגון הטרור חמאס והן משחק הכיסאות, הלוך וחזור, מצפון לדרום על ידי ישראל" אמר.
"יש להפוך את עזה מבסיס קדמי של הרעיונות הדתיים הקיצוניים ביותר, לסמל לחורבן של הרעיון החמאסי" קבע. "תוך כדי כך יש לצמצם למינימום את הסבל של בני האדם שנותרו שם באמצעות העברה שלהם לאזורי מחייה ברי קיימא, שכן חיי שגשוג, הצלחה ושפע עבור חמאס (המכנה עצמה 'תנועת ההתנגדות האסלאמית') ודומותיה הם לא מודל מוצלח לחיי 'התנגדות' אסלאמיים, אין עתיד לבני האדם תחת שלטונות מסוג זה אלא כבשר תותחים".