בתעשייה האווירית החליטו ללכת על צעד יצירתי באיתור מועמדים: ״לצד הצגתן של המערכות המתקדמות מבית התעשייה האווירית, תבצע הזמרת יובל רפאל, נציגת ישראל לאירוויזיון 2025, את שיר הנושא לקמפיין. רפאל, שחוותה מקרוב את אירועי ה־7 באוקטובר וצמחה מהם עד לבימת האירוויזיון, מסמלת בעבור החברה את השילוב בין נחישות אישית וגאווה לאומית".
התעשייה האווירית משיקה היום קמפיין תקשורתי חדש המציג את יכולותיה המתקדמות ואת תרומתה האסטרטגית לביטחון מדינת ישראל ולמעמדה הבין־לאומי. הקמפיין החדש מדגיש את מערכות הדגל של החברה – בהן מערכות הגנה מפני טילים בליסטיים מסוג "חץ", מטוסים ללא טייס, לוויינים, מטוסי משימה, מכ״מים ומערכות נוספות.
מערכות שמהוות, לדברי ראשי התעשייה האווירית, ״נכסים לאומיים אסטרטגיים, פרי פיתוח כחול־לבן, של מדינת ישראל, ונחשבות לחוד החנית של התעשייה הביטחונית הישראלית ומקור לגאווה לאומית, בארץ ובעולם״.
בתעשייה האווירית מוסיפים: ״בימים בהם מדינת ישראל מצויה בעיצומה של לחימה, הקמפיין נועד להאיר זרקור על תרומתה הקריטית של התעשייה האווירית לביטחון הלאומי, לעלות על נס את פועלה של החברה ולעודד הצטרפות של כוח אדם איכותי לשורותיה״.
הוסיף לציין כי "המערכות הרבות שלנו הוכיחו את עצמן ביתר שאת בשנתיים האחרונות של לחימה ובייחוד במבצע 'עם כלביא'. נמשיך להגן על מדינת ישראל בנחישות ולעמוד בחזית הטכנולוגיה הישראלית – היום וגם למול אתגרי המחר״.