אחרי האסון בגולני: שוב אנשים לא מורשמים הוכנסו לשטח לחימה בדרום לבנון - המח"ט ננזף

מפקד חטיבת גבעתי קיבל הערה פיקודית לאחר שהכניס לשטח לחימה בבינת ג'בייל בני משפחות שכולות ומשרתים שלא למטרה מבצעית. בצה"ל תחקרו את האירוע, שמזכיר מקרה דומה שהסתיים באסון

אבי אשכנזי צילום: אבשלום ששוני
עקבו אחרינו
פעילות כוחות חטיבת גבעתי בדרום לבנון
פעילות כוחות חטיבת גבעתי בדרום לבנון | צילום: דובר צה"ל
2
גלריה
פעילות כוחות חטיבת גבעתי בדרום לבנון
פעילות כוחות חטיבת גבעתי בדרום לבנון | צילום: דובר צה''ל

את ארליך איבטח כח של גדוד 13. בעת שנכנס לאחד החללים במתחם המבצר פתחו שני מחבלים באש על האזרח ועל הלוחם שאבטח אותו. מהירי נהרגו השניים. מפקד הפלוגה וחייליו ניהלו קרב שבמהלכו חיסלו את שני המחבלים, אולם שניהם נפצעו. המ״פ באורח קשה והרמ"ט באורח בינוני.

תגיות:
לבנון
/
גולני
/
גבעתי
/
בינת ג'בייל
/
מבצע חיצי הצפון
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף