לאחר שהסתיימו האירועים, המשיך אדרי לשרת במחוז הדרומי, כקצין כשירויות ומדריך לחימה וירי. הוא הגיע היום לביתו, שם המתינו לו קציני המחוז ובראשם ניצב חיים בובליל, ממ"ז דרום, שהעניק לו את הדרגה ביחד עם סגנו תת ניצב אפי שימן. תנ"צ שימן נכנס לתפקידו באותו בוקר ופיקד על הכוחות שפעלו באופקים לבלום את הסתערות המחבלים ולהציל את חיי התושבים.