דוד חזות ז"ל, קצין צה"ל בן 21 מאשקלון, השאיר אחריו אם ואחות. אביו נפטר לפני מספר שנים. חזוט סיים את לימודיו בבית הספר התיכון אורט אפרידר בעיר מגוריו. זהו בית ספר שחרט על דגלו מצוינות ערכית, חינוכית ואקדמית.
דובר צה"ל מסר כי במהלך האירוע זיהו כוחות יחידת אגוז בפיקוד אוגדה 36 מספר מחבלים חמושים ב-RPG מארגון הטרור חיזבאללה, שפעלו במרחב נבטיה בסמוך למרחב הביטחוני בו פועלים כוחות צה"ל בדרום לבנון. אחד המחבלים הצליח לברוח מהמקום. לאחר התקרית, צה"ל תקף מהאוויר תשתיות חיזבאללה בדיר סיריאן, המרדף אחרי המחבל נמשך.
דוד ז"ל, בוגר בית הספר אורט אפרידר, הותיר אחריו אם ואחות. הלוויתו תיערך היום (ראשון) בשעה 17:00 בחלקה הצבאית בבית העלמין בגבעת ציון. עיריית אשקלון בשיתוף מועצת הנוער תלווה את דוד ז״ל בדרכו האחרונה, עם דגלי ישראל בכביש הגישה לבית העלמין.