מסיבה זו מקפיד צוות החקירה שבודק את ממצאי הזירה לבחון את כל האפשרויות בהתאם לממצאים שאסף מהשטח. ניתוח השברים של חלקי המטוס ומערכת ההיגוי עשוי לשפוך אור רב יותר על נסיבות התאונה, אך בדיקה כזו עשויה להמשך עוד ימים ארוכים. במטוס הסנונית אין קופסה שחורה, ולכן קשה יותר להבין מה התרחש בתוך תא הטייס ברגעי אובדן השליטה על כלי הטיס - זאת נוסף להיעדר שיח בקשר עם מגדל הפיקוח.
גם אתמול נמשכו הסריקות באזור התאונה. עשרות חיילים מחיל האוויר ליקטו חלקים של המטוס ברדיוס של מאות מטרים מנקודת ההתרסקות. בימים הקרובים יעסוק צוות המומחים בניתוח הממצאים יחד עם אנשי אלביט, המתחזקים עבור חיל האוויר את הממצאים, ובמידת הצורך יישלחו חלקים למעבדות חברת גרוב הגרמנית לבדיקה מקיפה. זאת בניסיון לאתר את מקור התקלה הטכנית, אם אכן הייתה כזאת.