אין זה סוד שבליכוד נוברים בעברו של איזנקוט בניסיון למצוא כל רבב אפשרי באיש. ומה שעולה בידם עד כה הוא ביקורת על הידע המוגבל שלו באנגלית. זה המקום להזכיר לשיקלי ולחבריו בליכוד, שבמשך כ־30 שנה יש לנו ראש ממשלה עם שליטה מצוינת באנגלית, והוא מפליא להשתמש בה. ולאן הוא הביא אותנו עם האנגלית הזו? לאן הידרדרה איתה המדינה?
אין זה מפתיע שרבים מתומכי נתניהו כיום הם "נהנתני שלטון", המחוברים לעטיני השלטון ויונקים מהם תקציבים, ג’ובים והטבות למיניהן. איזנקוט, לעומת כל זאת, זוכה שלא במפתיע לאהדה הרבה כיום במדינה. בשקט שלו, בצניעות ובאמינות הרבה שהוא משדר, הוא בדיוק דמות ראש הממשלה שאליה העם בישראל שואף אחרי השנים הרעות שידענו. וככל שינסו "לחפש" אותו יותר ולפגוע בו, כך תגבר האהדה כלפיו.