אין תודעת שירות: המונח "הלקוח תמיד צודק" נשאר אי שם בשנות ה-80

דור ה־Y, ונותני שירות ביניהם, כנראה לא מאמין שנחמדות מנהלת את העולם, אלא יוצא מנקודת הנחה שהכל מגיע לו ושהוא מרכז הקיום האנושי

טליה לוין צילום: ג'רמי לדנר
מלצרית, צילום אילוסטרציה
מלצרית, צילום אילוסטרציה | צילום: istockphoto

בוודאי נתקלתם לא פעם בתכונה שהפכה להיות מאוד טרנדית במקומות רבים שאמורים לתת שירות לזולת - תמורת תשלום כמובן, ולא מתוך איזשהו כורח - אך מפשלים בגדול לא מתוך חוסר מחשבה, אלא מתוך הנחה מוטעית שיחס טוב ללקוח גורם לו, בדיוק כמו בדייטים, לרצות אותך פחות. אני מדברת כמובן על ה"לא נחמדות" כקונספט.

תגיות:
המין החזק
/
דור ה-Y
/
שירות לקוחות
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף