בן כספית וינון מגל עלו הבוקר לשידור בתוכניתם ברדיו 103FM, בה שוחחו על החדשות החמות בארץ בשלל הנושאים השונים. במהלך שיחתם, הטונים עלו והשניים החלו, כצפוי, להתווכח. בפתח שיחתם, מגל זעם על דבריו של העיתונאי רביב דרוקר, שטען: "ערוץ 14 משדר פייק ניוז". בהמשך, השניים התייחסו לסקרי המנטדים, שהראו מעבר בין הגושים.

"היום רביב דרוקר כותב איזה טור בעיתון 'הארץ', והוא כותב שם, בין היתר, 'ערוץ 14 משדר פייק ניוז מדי יום ביומו. הרוב המוחלט של קורבנותיו אינם תובעים אותו, לפני חמש שנים הייתי אומר שמוטב כך. בעולם נורמלי עיתונאים אינם אמורים לתמוך בתביעות לשון הרע', וכו' וכו'. ואני אומר - רביב דרוקר, אנחנו משדרים פייק ניוז מדי יום ביומו? זה פייק ניוז. אני במקום קברניטי ערוץ 14 תובע לו את הצורה, שהוא יצטרך ללכת לבית משפט ולהוכיח שאנחנו מדי יום משדרים פייק ניוז. בוא תוכיח אמת דיברתי. אנחנו יודעים כמה קשה להוכיח את הדבר הזה".

הוא המשיך: "חתיכת חוצפן, הבן אדם הזה הוא מהקברניטים שאחראים על הכישלון של ערוץ 13. הוא מהאלה של כל הסיבוב השמאלני הזה. הוא רשום על הכישלון, הוא מהרשומים הראשיים על הכישלון של ערוץ 13. מי רואה היום ערוץ 13? על מה הוא מדבר? הוא כישלון מוחלט רביב דרוקר. הוא מדבר על פייק ניוז? אתם פייק ניוז. אתם מדברים על פייק ניוז? לא ייאמן".

בהמשך, התייחסו השניים לסקרי המנדטים. מגל הבהיר: "רבותיי הסוקרים, בואו נעשה דיל, מי שטעה לאורך כל הדרך, שלא יבקש שנאמין לו. במשך שנה וחצי הסברת לנו שאתה לא מאמין לסקרים כי אין בחירות, ועכשיו אתה מצטט מהסקרים. הסקר ב'ערוץ 14' נותן לגוש נתניהו 58. לפני הבחירות בלבלתם לנו את המוח עם הסקרים". 

"בכאן 11 גוש נתניהו עם 51 ובחדשות 13 עם 49", טען כספית. "אתה העלת את נושא הסקרים. בערוץ 14 ירדתם בשישה מנדטים. הכל דבש, אתם על הסוס, מה אתה רוצה?".