חבר הכנסת לשעבר עמר בר לב, שמונה לאחרונה ליו"ר דירקטוריון מאפיית אנג'ל, עורר היום (חמישי) זעם בקרב החברה החרדית לאחר שהשתתף בהפגנת "שיוויון בנטל" נגד הפטור מגיוס לתלמידי הישיבות החרדים במסגרת יום השיבוש הלאומי.

בתגובה להשתתפותו בהפגנה החלו קריאות להחרים את אנג'ל, שכאמור לאחרונה בר לב מונה לתפקיד בכיר בה. בין המצטרפים לקריאות החרם היה גם יו"ר ש"ס אריה דרעי, ששיתף את הקריאה לחרם בטוויטר:

גם חבר הכנסת משה גפני הצטרף לקריאות וכתב: "לעומר בר לב ולאנג'ל אין כבוד לתורה! צריך לשקול ברצינות האם אפשר לסמוך על הכשרות שלהם. בר לב לא מבין מה זה תורה ומה זה גדול בתורה וכל אחד צריך לעשות חשבון האם אפשר לקנות מהם מוצרי אכילה. אני בז לו! ומקווה שכל אחד יבין על מה ועל מי מדובר".

גם שר הרווחה, יעקב מרגי, אמר בראיון ל"כאן": "הבעלים של אנג'ל צריך להבין שאם הוא רוצה כושר קנייה גדול של כלל החברה הישראלית, הוא צריך לומר ליו"ר מועצת המנהלים החדש שלו עומר בר-לב, שסידור העבודה החדש שלו נועד רק כדי שלא ישתעמם בגילו ולא שיסב נזקים כלכליים לחברה שלו".

קמפיין שהחל לרוץ ברשתות נגד עמר בר לב (צילום: צילום מסך טוויטר)
קמפיין שהחל לרוץ ברשתות נגד עמר בר לב (צילום: צילום מסך טוויטר)

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, הגיב לאיום החרדים ואמר: ״בדרך חזרה הביתה עצרתי לקנות חלות לשבת במאפיית אנג׳ל. למיטב ידעתי מדינת ישראל עדיין מוגדרת דמוקרטית ולאנשים מותר להביע את עמדותיהם. לא נאפשר לעסקנים החרדים לפגוע בפרנסה של אזרחי ישראל״.