שר השיכון לשעבר זאב אלקין (המחנה הממלכתי) התראיין הערב (שישי) בתוכנית "אופירה וברקוביץ'", וביקר את  השר הנוכחי יצחק גולדקנופף. "מי שבא במקומי עושה צעדים שיובילו אותנו למצב גרוע יותר. עשו תרגיל לזוגות הצעירים, עוד מעט כל הדירות בהנחה יהיו יקרות בהרבה", טען. 

עונת הפריחה: גנץ ומפלגתו ממשיכים להתחזק | סקר מעריב
בין הנסיקה בסקרים לקרקע הפוליטית: המלכוד של בני גנץ

כשנשאל על סקר "מעריב" האחרון, בו קיבלה מפלגתו31 מנדטים, הבהיר אלקין כי בחירות לא נראות באופק: "סקרים זו לא תוכנית עבודה. אין כרגע בחירות. הסקרים האחרונים אומרים שהקו שאנחנו מובילים הוא טוב. הלכנו עם האמת שלנו, והציבור מתחבר לזה". 

בני גנץ במוקד המחאה באשדוד (צילום: רוני סאיג אשדוד רוצה שינוי)

"אני מניח שיעברו שנתיים עד  שהממשלה תתפרק", ציין. על העימות בין נתניהו לבן גביר השבוע, אמר: "שני אקדחונים שעומדים אחד מול השני, אחרי ששלחו את הכדורים. בן גביר מבצע משחק כפול, גם להיות בממסד וגם לברוח מאחריות. הוא לא מסוגל לספק את הסחורה והפך לבדיחה. דיבורים המון, מעשים אפס". 

"אין סיכוי שנצטרף לממשלת נתניהו", הדגיש והוסיף: "הוא לא יוותר על ראשות הממשלה". עוד הוסיף כי "הרפורמה לא מתה, אנשי נתניהו עבדו קשה להביא אנשים להפגנה האחרונה. יריב לוין באמת מאמין במה שהוא מקדם. הוא טועה באופן שאליו הוא לוקח את זה. מערכת המשפט צריכה לעבור רפורמה, אבל הוא לוקח את זה לכיוון לא נכון. נתניהו חסם אותו במשך שנים רבות.