טוביה סמוטריץ', אחיו של שר האוצר ויו"ר מפלגת הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ', ביקר היום (שלישי) בחריפות את מפלגת עוצמה יהודית והשר איתמר בן גביר העומד בראשה, שהודיעו כי לאחר חיסול בכירי הג'יהאד בעזה ישובו להצביע עם הממשלה, ואף טען: "לא אצביע שוב למפלגה שבן גביר יהיה חבר בה". 

עוצמה יהודית: "בעקבות קבלת עמדתנו - נחזור להצביע עם הממשלה"
מבצע מגן וחץ: עדכונים שוטפים לאחר חיסול בכיר הג'יהאד בעזה

הוא כתב בחשבון הטוויטר שלו: "בבחירות הקודמות הייתי מאוד נגד ובכל זאת הבנתי גם את השיקול הנגדי ואת גודל השעה, אבל בבחירות הבאות אני כנראה לא אצביע שוב למפלגה שבן גביר יהיה חלק ממנה. נכון שלא ציפיתי להרבה אבל כן ציפיתי לכל הפחות לרמה מינימלית של אחריות למדינה שתגבר על האדרת העצמי. אבל הוא פשוט לא מסוגל להתאפק".

כאמור, מוקדם יותר היום הודיעה סיעת עוצמה יהודית כי "בעקבות קבלת עמדתנו והמעבר מהכלה להתקפה בסיכולים הממוקדים של בכירי הג'יהאד האיסלאמי נחזור להצביע עם הממשלה. יש לקוות שההתקפיות תישמר לאורך זמן". 

בנוסף, ח"כ אלמוג כהן מהמפלגה הודיע כי הוא יסגור את לשכתו בשדרות ויחזור להצביע עם הקואליציה. השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, אמר: "אני מברך את ראש הממשלה על הפעילות היזומה בעזה. מדובר בהתחלה יפה. הגיע הזמן לשינוי המדיניות בעזה".